TT suger utbrytar gruppen team cobra kai tar över

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
ja nu e det så här att jag har blivit så jevla trött på den här TT rundorna vad har hänt helt plötsligt ska det fikas hit och dit det ska gullas titta på valpar och det senaste jag såg fika utan att ens köra HOJ det ska festas mysas och pysas nej nu har jag fått nog det är skam och vedervärdigt och äckligt

nu skapas en ny grupp som väljer en annan dag att köra på där vi gör fuck you burnouts till polisen rånar småflickor och pojkar, kissar på gammla gubbar som ramlat och inte kan komma upp, kör 300 på 50 vägar som riktiga män UTAN SKINSTÄLL det e mesigt.

vill ni köra med oss istället och äntligen bli så coola som ni nånsin har åtrått att bli joina oss TEAM COBRA KAI maaaaaddaafaaaacka

ps ni suger

HAHA låter sjukt kul....JAG E MED!!! håller helt med om TT förövrigt. REVOLUTIOOOON

Perfekt initiativ - så slipper vi gnällrövar som dig :banana

Kör precis så, pissandes på andra så slutar du i räcket precis som Kenny. Men det är lite ädelt att få nya blommor då&då. :krama

Eller så tar du av dig stålmannendräkten och kommer och fikar på Shell.

Kör precis så, pissandes på andra så slutar du i räcket precis som Kenny. Men det är lite ädelt att få nya blommor då&då. :krama

Du vet lite om kenny....bättre slå igen foderluckan..........................

håller med

Håller helt med, vi kör en egen runda utan alla moralkärringar

team cobra kai

Håller helt med, vi kör en egen runda utan alla moralkärringar

team cobra kai
Att kalla sig Cobra Kai och i samma inlägg vilja verka tuff är lite som att tycka att stålmusen är världens hårdaste superhjälte. :D

Precis som Mavve länkade till så var Cobra Kai tuffingarna som spöade Karate Kid... Jiii- ha! Wax on, wax off, wax on, wax off...

Att kalla sig Cobra Kai och i samma inlägg vilja verka tuff är lite som att tycka att stålmusen är världens hårdaste superhjälte. :D

Precis som Mavve länkade till så var Cobra Kai tuffingarna som spöade Karate Kid... Jiii- ha! Wax on, wax off, wax on, wax off...

Du glömde lägga till: "No hard feelings boys".. så vi inte sprider hat här! :) hehe

Jag ska tänka på er när det är 12 minus ute. För ni kör väl vintertid i 300 utan värme handtag. Så tuff e fan inte jag iaf. Då är kaffe gott.*skrattar*

det är okaj att hålla på och skämta och jävlas lite med varandra men du går över gränsen man drar inte in döda människor du får ju helt enkelt visa lite respekt och sunt förnuft du kände inte honom och inte hans anhöriga och vänner.
jag vill inte ha nåt svar om dig ang det här eller nån disskussion om det. det här e det enda jag tänker att skriva om saken.

haha rebels!!!!

ja erkänn din rebel sida e lite sugen =)

vadå har du sett stålmusen elleeeer förstår du inte hur cool han e i sin lilla bil o grejer han e ju coolast av alla

Jag ska tänka på er när det är 12 minus ute. För ni kör väl vintertid i 300 utan värme handtag. Så tuff e fan inte jag iaf. Då är kaffe gott.*skrattar*

haha det där fick faktiskt mig att skratta lite =))):Bugar

Last edited:
Så jävla bra... Håller med till 100%.. Det är dax att klippa av det FÖRPESTADE kafferepet..

NO MERCY, COBRA KAI.

Last edited:
*/ ?>
Back