tror ni det här funkar,få pengar på mail?

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
har registerat mig på www.80euromail.com och där får man alltså 80 euro för att man registerar sig.Man får 10 euro per länk i mailen som man får(reklam från firmor) om man har dom uppe i 60 sekunder.
Då man har kommit upp i 3000 euro så får man det hemskickat i en check hem till sig det,man får visst också pengar ju fler man värver som registrerar sig.
Har provat att registrera mig och ska se om man får hem nå pengar :D
Nån som hört om det förr?bluff eller lycka? :tungan
Är det jag skrivit läsbart eller vart det bara en enda gröt? :va

Gissar att man måste ange en e-postadress när man reggar sig? Eller, ännu värre, sin postadress? Gissa hur mycket reklam du kommer att få i såväl din e-postlåda som din snailmaillåda....

Skalman skrev:
Gissar att man måste ange en e-postadress när man reggar sig? Eller, ännu värre, sin postadress? Gissa hur mycket reklam du kommer att få i såväl din e-postlåda som din snailmaillåda....
postadressen och det kan man ändra på när man vill man verkar visst bara ha den till nytta när man ska ta ut pengarna! Får se hur det går,fler kan ju haka på! Kan ju inte hända alltför mycket men man tycker det borde finnas en baktanke,men som jag ser det så borde det bli billigare eller att dom tjänar mer på att göra så än att sända reklam i media etc?,om det nu funkar så borde dom ju tjäna nått på det? :va
Har bara fått ett mail än sålänge man får mail ibland,mer eller mindre verkar det som har en massa kompisar som har registretat sig och börjat så det ska blir kul att se hur det går!
om det nu funkar så vore det toppen då har jag råd med en ny cross till sommaren :hihi

Last edited:
Brännström skrev:
Nån som hört om det förr?bluff eller lycka? :tungan
Är det jag skrivit läsbart eller vart det bara en enda gröt? :va

Bra tumregel att ta till: Om något låter för bra för att vara sant så är det i regel för bra för att vara sant.

Funkar inte!!!
Om man jämför hur mycket de tar för en företagare/person att lägga ut en annons och hur mycket de betalar ut till de som ser på annonsen blir det lite orimligt.
För att det skulle funka behövde företaget ledas av en excentrisk miljardär vars största önskan vore att skänka bort alla sina pengar till för honom helt okända människor. Och sådana miljardärer vet vi ju att det kryllar av eller? :rolleyes:
Tittade på en annan sådan hemsida, 99-dollarsmail, som enligt egen utsago betalat ut 2,2 miljarder dollar på någon månad.
:3freak
Dessa sidor tar betalt av de som vill annonsera utan en tanke på att betala ut till de som ser på annonserna!!
Det finns de som är ärliga, men då får du kanske 0.02 cent per annons eller liknande. :(

Testade en sån där reklambanner en gång för längesen, som man skulle få stora pengasummor av att ha igång... Har för mig jag fick ut några hundra spänn men då gick den verkligen konstant i ett halvår. Inte värt pengarna på något sätt.

vill du tjäna lite extrapengar så finns det seriösa svenska företag som gör marknadsundersökningar. Där får man 15-30kr per undersökning man är med i. Tar ca10min per undersökning. Jag har tjänat ca 1000kr utbetalat på 2år.

Mr K skrev:
vill du tjäna lite extrapengar så finns det seriösa svenska företag som gör marknadsundersökningar. Där får man 15-30kr per undersökning man är med i. Tar ca10min per undersökning. Jag har tjänat ca 1000kr utbetalat på 2år.
I och för sig tjänar man betydligt mer pengar på att städa en trappuppgång en gång i veckan eller vad som helst.

Brännström skrev:
- där får man alltså 80 euro för att man registerar sig.

- Man får 10 euro per länk i mailen som man får(reklam från firmor)

- Då man har kommit upp i 3000 euro så får man det hemskickat i en check

Jag upphör aldrig att förvånas!
:rofl :rofl :rofl :rofl

mb skrev:
I och för sig tjänar man betydligt mer pengar på att städa en trappuppgång en gång i veckan eller vad som helst.
jo med detta gör man samtidigt som man porr/sh-surfar med en bira i näven och naken om man så vill. Man kan tjäna mycket mer pengar på att göra andra saker givetvis.

Brännström skrev:
Då man har kommit upp i 3000 euro så får man det hemskickat i en check hem till sig det,man får visst också pengar ju fler man värver som registrerar sig
Många gånger kommer man aldrig upp i den gränsen och då har man jobbar förgäves ........ När man står på 2999 € så slutar de skicka mail och då får du ingen utbetalning ....

Skadar ju inte att prova... Ett par "Enlarge your penis"-mail extra kan man väl stå ut med

kaZmur skrev:
Skadar ju inte att prova... Ett par "Enlarge your penis"-mail extra kan man väl stå ut med

Jag har provat och väntar fortfarande på min utbetalning på 9999$.
:död
Någon som tror att jag kommer få den? :rolleyes:

Mr K skrev:

Vars får man tag i information om sånt?
har då iallafall tänkt prova...vilken finnig 17åring drömmer inte om pengar? :tungan

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back