Trollhättan

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Såld:KTM 660 SMC -04, Såld:R6 -00:a
Tjena, Undrar vilka som bor i Trollhätteområdet och Hänger på Sporthoj.Com

Man hejar på massa folk så det bör ju finnas en o annan :tomten här.

Har ni för Hojar? Själv kör jag Blå R6-00

Bifogat

• Exreme pic liten.JPG
    Exreme pic liten.JPG
    3.5 KB · Visningar: 47
Lirar runt på en svart/turkos zzr 600. Det finns en hel del sporthojar och en hel del kul vägar. Kanske skulle samla ihop ett gäng och köra en sväng någon kväll?

Tjenare!

Jag kör för närvarande ingen hoj alls efter en liten avåkning... :huvet
Men nu är delarna beställda så förhoppningsvis får jag igång hojen nästa vecka.
Jag körde en röd/vit/blå fireblade -99, men numera kommer den att vara en streetfighter med blandade färger under några månader.. :(
Jag flyttar hem till Trollhättan om två veckor, jag tycker det låter, som en kanonbra idé att samla ihop ett gäng och ge sig ut och smiska kurvorna runt Trollhättan :yoparty

Bor du fortfarande kvar på Sandhem Ronnie? I sådana fall bli vi grannar i sommar :tummenupp

Jochen skrev:
Tjenare!

Jag kör för närvarande ingen hoj alls efter en liten avåkning... :huvet
Men nu är delarna beställda så förhoppningsvis får jag igång hojen nästa vecka.
Jag körde en röd/vit/blå fireblade -99, men numera kommer den att vara en streetfighter med blandade färger under några månader.. :(
Jag flyttar hem till Trollhättan om två veckor, jag tycker det låter, som en kanonbra idé att samla ihop ett gäng och ge sig ut och smiska kurvorna runt Trollhättan :yoparty

Bor du fortfarande kvar på Sandhem Ronnie? I sådana fall bli vi grannar i sommar :tummenupp

Ne han bor inte kvar Jocke han har flyttat ner till stan fast hojjen bor ju hemma i föräldrarnas garage ibland... MVH Svedberg

Bor i stan som sagt, fast besöker flitigt föräldrarna när magen kurrar,,, Vore ballt o samlas o glida ihop, och självklart äta en glass nånstans hehe :tummenupp

Hejsan hoppsan........ ser du en röd maskin med en go filur på så är det nog jag som é hemma lite, visst ska vi smiska lite asfalt o käka glass, säg ett datum så........BRRRRRRUMMMMM:) :) :)

Trollhättans MC-Klubb

I Trollhättans MC-Klubb finns det folk som både skvätter grus, pressar asfalt, glider i city, tourar, mekar och tävlar i RR.

Inga speciella dagar för samling och körning, det blir när det blir.
För de som inte vet, så ligger Kåken vid Hullsjö utanför Trollhättan.

Mer om klubben på www.tmck72.org

Sören skrev:
I Trollhättans MC-Klubb finns det folk som både skvätter grus, pressar asfalt, glider i city, tourar, mekar och tävlar i RR.

Inga speciella dagar för samling och körning, det blir när det blir.
För de som inte vet, så ligger Kåken vid Hullsjö utanför Trollhättan.

Mer om klubben på www.tmck72.org

Där har man allt åkt förbi ett antal gånger,,,
Ha min hoj på säljning nu,, men ska fixa en ny igen innan nästa sommar,,,
Alltid kul o träffas o tjöta lite hoj o :tuttar ,,,

,.,

Börnar runt på en Suzuki DR 650 R.. Eller... Ja den står på bike och väntar på sina nya delar :hihi ..! Men ska få den inom några dagar.

Om jag inte har missuppfattat så kör man från Preem på överby kl 18:00 varge onsdag, det kan ju vara något för de som inte har någon att åka med.

Eller så gör ni som jag och går med i Trollhättan MC, finns precis som Sören sa alla möjliga hojar och förare. Plus att ni kommer lära känna en massa roligt folk. Det gjorde jag iallafall :tummenupp !

Ha de gött alla

Nu ska vi filma igen!!! Väldigt snart... Om ni vill med och leka framför kameran så ring mig eller kom till parkeringen utanför ICA Kvantum på göteborgsvägen i Uddevalla klockan 18:45...

Back