Trollhättan 26/6 tur upp i dalsland

smurfen

Alltid ett hjul i backen
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
CBR929
Tjena! och glad midsommar :fyllisar Jo på söndag blir det någon tur med red_ninja som lekledare upp i dalsland ? Tid ? Plats shell eller? vem eller vilka ska med ? Jag är på som f*n :tummenupp Ha en trevlig midsommar hick :fyllisar :fyllisar
Mvh Peter

Skall försöka

Kommer om man inte e bakis :3freak . Skall kolla med 2 andra också... Vid 16:00 tiden brukar man ju ha nyktrat till iaf...
Trevlig midsommar på er :fyllisar

Last edited:
Kanske jag kan haka på. vet inte riktigt,det är ju midsommarfirande. :fyllisar

jag vill passa på önska er en trevlig midsommar :yoparty :hihi :lol :Rockbanan

Jag hänger med om jag får för tanten!! :tuttar :hihi
Nädå! Men det är ju midsommar! Är jag inte bakis så kommer jag!!
Trevlig midsommar på er!!
Mvh/Andreas

jävligt trött på kawa nu!!

F Ö R B A N N A T!!!!!

För er som inte vet om det så var jag nere på Falken i Onsdags o hann med ett pass innan min högra packbox lämnade in, bara o packa ihop o rulla hemåt saaaakta, så för mej blir det ingen körning på söndag, mvh //peter

ps hade sett framemot denna dalslandstripp ds

Last edited:
red_ninja skrev:
F Ö R B A N N A T!!!!!

För er som inte vet om det så var jag nere på Falken i Onsdags o hann med ett pass innan min högra packbox lämnade in, bara o packa ihop o rulla hemåt saaaakta, så för mej blir det ingen körning på söndag, men finns det möjlighet så åker ja gärna med bakpå nån, klart tråkigare men ändå mvh //peter

ps hade sett framemot denna dalslandstripp ds
Det blir flera dalslandstrippar ;) .. jag åker ner me lite folk i juli :tummenupp .. sen kommer jag att bo i dalsland å bara åka runt for a while..

:hihi

Tjenare grabbar..
Hoppas ni vaknat till efter midsommar-afton...
Skulle bara kolla med er om det blir någon Dalslands tripp på söndag,nu när red ninja pajjat sin båge...
Jag kan förhoppningsvis följa med isåfall... :banana
Ha en fortsatt trevlig midsommar.... :tummenupp

Jamen! Tack för i dag!! Det var riktigt trevligt, skön väg uppe i Håverud! Den måste vi ju besöka fler gånger!!

Ha det! /Andreas

Ja det var kul :tummenupp så kul att vi glömde ta kort :( det får bli nästa gång :banana

smurfen skrev:

Antar att det var er jag mötte 2 ggr där igår runt 12.45 - 13.00?
Var en sån fin guling som du har på bild + 3 st cyklar till (en svart kawa?, en röd en och... kommer inte ihåg.) . Låg efter en jävla husbil första gången och andra mötte jag er just när ni startat tillbaka.
Lite synd nu mitt i turistsäsongen för man får ta det rätt lugnt ibland. Vissa dagar är det nästan helt tomt på fordon och en annan kryllar det av husbilar, bilar mm.

Last edited:
Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”