Triumph Speed Triple -97 stulen

Johan Norin

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
1997 Triumph Speed Triple
Jaha, då blev den alltså stulen, rätt utanför min egen brevlåda här i Bålsta, natten till 19/7. Snälla, hjälp mig hitta min båge, orginal och orange (eller röd, som det heter i regbeviset), med ett rödaktigt skrapmärke på ljuddämparen. Regnr EDC636 och gult skattemärke med en elva på.
Tack!

Det var då själva fan! Vad är det frågan om, ska man inte få ha något ifred längre?! Hur många stulentrådar har skrivits på SH idag?
Hoppas snarast någon som inte håller reda på mitt och ditt blir påkommen och får en stor burk smörj öppnad... :död

EDIT: Hoppas det löser sig med hojen såklart!

Last edited:
Det var jag.....den finns i Uppsala just nu.
Du kan hämta den där, den var inge rolig ! :D
Bara skojar, skitjobbigt med stöld. man får ju inget från bolagen !
Lycka till ...

Tjuven är fast!

Då blev det alltså så att polisen fick syn på idioten som trodde att vår båge var hans egen. Efter att ha blivit jagad i krokarna av Österunda utanför Enköping, så hamnade han till sist i diket med konstapeln hack i häl. Sen blev det ambulans till något sjukhus. Mer om den saken vet jag inte. Motorcykeln fick lite skador på handag, fotpinnar, bakkåpa, kylare, blinkers, svingen mm. På Sulas Mc så trodde dom att det inrte kommer att repareras.
Så småning om blir det väl offentligt vem han är. Fast det skulle jag vilja veta redan nu...

Då blev det alltså så att polisen fick syn på idioten som trodde att vår båge var hans egen. Efter att ha blivit jagad i krokarna av Österunda utanför Enköping, så hamnade han till sist i diket med konstapeln hack i häl. Sen blev det ambulans till något sjukhus. Mer om den saken vet jag inte. Motorcykeln fick lite skador på handag, fotpinnar, bakkåpa, kylare, blinkers, svingen mm. På Sulas Mc så trodde dom att det inrte kommer att repareras.
Så småning om blir det väl offentligt vem han är. Fast det skulle jag vilja veta redan nu...

Gött at du vet var hojen finns nu :tummenupp men stakars hoj med skadorna.

Hoppas att han bröt nacken den lilla grisen!
Men då kommer hans nästa stöld kanske bestå i att Olga 86 år blir utan rullstol för hennes hade bättre däck....

*/ ?>
Back