imaster
Bah
Är det sant att om man köper en bunt Triss-lotter á 100 st - alltså en förpackning eller vad man ska säga - så vinner man minst pengarna tillbaka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det sant att om man köper en bunt Triss-lotter á 100 st - alltså en förpackning eller vad man ska säga - så vinner man minst pengarna tillbaka?
triss ger minst chans av alla svenska spels spel att bli miljonär..
Ahhh, jag blir tokig! Ursäkta mitt påhopp, men hur jävla dum i huvudet får man bli!?
Det är klart det är sant!
Du tror inte alla skulle köpa en bunt då, när det är omöjligt att förlora!?
Inte tia då? där kan man ju inte änns vinna 1 miljon2964534triss ger minst chans av alla svenska spels spel att bli miljonär..
Det kanske är just därför jag undrar (se den röda texten). Jag köper aldrig Trisslotter och kommer väl köpa ungefär två till under min livstid. Du får gärna kalla mig dum i huvudet men flertalet av bekanta till mig har köpt 100 st och den som fick minst tillbaka vann 2500 kr totalt och jag har även hört det på annat håll, bl.a. här på SH. Ditt påhopp är ursäktat, du kanske borde ta nåt lugnande för dina humörsvängningar.
Men då skulle ju inte folk tro att de varit bara en ruta ifrån att vinna 100000kr.Det riktigt roliga är när dom inför 3 extra skrapfält, dvs 12 istället för 9, så tror folk att det är 33% större chans att vinna nått![]()
Tar ju bara längre tis att skrapa skiten, kunde ju lika gärna varit en (1) ruta där det stog vad det blev...
Jag tar alla piller som inte är blåa (den är hård ändå) så humörsvängningarna är i schack![]()
Nädå, men det är ju ganska självklart att det är en myt. Jag ville bara poängtera min inställning till fullo.
Stavfel tar jag ej ansvar för då min flaska rom är tom och taxin går om ett par minuer.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |