Trimtips till xr600-ägare?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vill ha lite mer klipp i den nyköpta maskinen för den är ju inte direkt ett monster :( Ska beställa luftfilter iaf. Hur ska man göra med luftburken, är det bara att kapa upp ett hål i sidoplasten och sen kapa upp hålet upptill i luftburken? Nåt mer man kan göra utan at byta cylinder och sånt tjafs :) ?
Vad ska man byta till för munstycke osv>?

här ska det handlas ser jag! varöfr inte ett hrc kit eller grottis portning? varför inte köpa en xr650 direkt? sorry!
det finns en massa trim till din hoj! fast hur mycket vill du lägga ner på hojen egentligen eftersom du inte ville lägga ut mycket för hojinköp?

Köp min... så kan jag hitta nåt annat projekt att leka med...

men han har ju redan köpt en hoj? men din hoj :rock ju!
ok! Dee_cati köp atlas hoj nu!

köp köp köp! :D

Ville ha en billig hoj just bara för att jag endast hade råd med detta pris denna vecka :D hade jag väntat en månad eller två så hade jag haft råd med nåt värre men jag var tvungen att ha nu! Men denna ska köras tills säsongen börjar och förhoppningsvis kan jag då sälja denna och byta upp mig eller nåt. Småsaker som trim och plast kostar inte skjortan och man kan ju slå ut inköpen på en månad eller två typ... Hade tänkt lägga ner runt 2000:- på stylingen (lite plast och sen lite lack på det) och trimmet vet jag inte vad det kan kosta. Men just HRC-kit kostar mer än det smakar så det får vänta....

Vad ska du ha för din atlas? Den är ju som du redan vet drömhojen för mig :tummenupp

såg nu att det bara är wheelienördar i denna tråd :) Är det en influensa som går i mellansverige tro?

Dee_cati skrev:
såg nu att det bara är wheelienördar i denna tråd :) Är det en influensa som går i mellansverige tro?

Bra jobbat, haft hojen i vaddå två dagar och redan en wheeliebild som avatar.......faan har haft min i 4 år nu och fortfarande ingen wheeliebild...måste fixas ASAP! :D

Har du "riktiga" hjul till den dær? kolla upp grusbuset i øbro, PBR forumet
Annars ses vi øver refugerna i sommar :D

phastasphuk skrev:
Bra jobbat, haft hojen i vaddå två dagar och redan en wheeliebild som avatar.......faan har haft min i 4 år nu och fortfarande ingen wheeliebild...måste fixas ASAP! :D

Har du "riktiga" hjul till den dær? kolla upp grusbuset i øbro, PBR forumet
Annars ses vi øver refugerna i sommar :D

Det bara blev så, en helt vanlig bild på en helt vanlig "motardkörning" :D
Har endurohjul till den också men enda gången de åker på är vintertid då jag inte gillar att sladda så mycket på grusvägar... (går bara åt helvete då) Tvivlar dock att jag har hojen kvar i vinter men om jag har hoj då så blir det isdubb och sen isracing för hela slanten :)

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa