Trimmare?

Meli

swemoto.com
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
RR-04 Bi-zeta, 50 cc, 6 kolvsok
Är det någon som vet/känner nån bra trimmare? Tänkte Lämna in Min 50 cc bi-zeta motor när jag får den! Rättare sagt Polinimotor med Bi-zeta cylinder. :va

Meli skrev:
Är det någon som vet/känner nån bra trimmare? Tänkte Lämna in Min 50 cc bi-zeta motor när jag får den! :va

Sveriges bästa 2-t trimmare finns i Malmö, Ebbe Parnestål :tummenupp . Hans firma heter EBOS:

http://www.ebos.se/

Han är extremt duktig och han har därför jobb så han klarar sig. Han kan ta betalt därefter också. :)

Annars kan du ju fråga din blivande värsta konkurrent (Danne). Han fick sin trimmad av någon snubbe jag redan glömt namnet på.

EasyRider skrev:
Sveriges bästa 2-t trimmare finns i Malmö, Ebbe Parnestål :tummenupp . Hans firma heter EBOS:

http://www.ebos.se/

Han är extremt duktig och han har därför jobb så han klarar sig. Han kan ta betalt därefter också. :)

Annars kan du ju fråga din blivande värsta konkurrent (Danne). Han fick sin trimmad av någon snubbe jag redan glömt namnet på.

Sonny nånting, från klippan...

Eller Johannes Persson ( JPM-motorsport ) i helsingborg, 042-15 08 09

Meli skrev:
Ja jädrans i hoppet, 4700 kr för Stage 4 på en, encylindrig 2 t! :va

Kostar att ligga på topp. :tummenupp

Pratar du med Sonny så hör vad han tar för en vanlig portning av en 50cc, 5- port cylinder. Han kommer till RH och Landskrona ibland har jag sett.

EasyRider skrev:
Kostar att ligga på topp. :tummenupp

Pratar du med Sonny så hör vad han tar för en vanlig portning av en 50cc, 5- port cylinder. Han kommer till RH och Landskrona ibland har jag sett.

Ok men sen är ju frågan hur mycket han gör. Ebos gjorde ju typ 7-8 olika saker för dom 4700 kr, Dock så verkade inte Ebos så sugna på min 50 cc, Ska snacka med topplocksverkstan. Jag har hört att dom är jävligt grymma dom med

Meli skrev:
Ok men sen är ju frågan hur mycket han gör. Ebos gjorde ju typ 7-8 olika saker för dom 4700 kr, Dock så verkade inte Ebos så sugna på min 50 cc, Ska snacka med topplocksverkstan. Jag har hört att dom är jävligt grymma dom med

Ja, jag tänkte mest för min del. Det kunde vara kul att veta. Jag har en som ligger och skräpar som någon gott kunde få fräsa lite i. :)

Hmm, trist att EBOS inte kan/vill hjälpa dig. Där hade du fått en fullständig optimering av motorn som du sa.

Topplocksverkstan verkar dock inte vara fy skam heller.......... De verkar få bra fart på prylarna:

www.topplocksverkstan.se/filmer/moppe01.mov

www.topplocksverkstan.se/filmer/moppe02.mov

fast deras bromsbänk verkar lite konstig :va

www.topplocksverkstan.se/filmer/moppe03.mov

:confused:

Sonny har trimmat min Bizeta , dvs Daniels förra GRC.

Vi bänkar hemma hos mig håller på med nya program , isolering.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!