Meli
swemoto.com
Är det någon som vet/känner nån bra trimmare? Tänkte Lämna in Min 50 cc bi-zeta motor när jag får den! Rättare sagt Polinimotor med Bi-zeta cylinder. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meli skrev:Är det någon som vet/känner nån bra trimmare? Tänkte Lämna in Min 50 cc bi-zeta motor när jag får den!![]()
EasyRider skrev:Sveriges bästa 2-t trimmare finns i Malmö, Ebbe Parnestål. Hans firma heter EBOS:
http://www.ebos.se/
Han är extremt duktig och han har därför jobb så han klarar sig. Han kan ta betalt därefter också.![]()
Annars kan du ju fråga din blivande värsta konkurrent (Danne). Han fick sin trimmad av någon snubbe jag redan glömt namnet på.
Meli skrev:Ja jädrans i hoppet, 4700 kr för Stage 4 på en, encylindrig 2 t!![]()
EasyRider skrev:Kostar att ligga på topp.![]()
Pratar du med Sonny så hör vad han tar för en vanlig portning av en 50cc, 5- port cylinder. Han kommer till RH och Landskrona ibland har jag sett.
Meli skrev:Ok men sen är ju frågan hur mycket han gör. Ebos gjorde ju typ 7-8 olika saker för dom 4700 kr, Dock så verkade inte Ebos så sugna på min 50 cc, Ska snacka med topplocksverkstan. Jag har hört att dom är jävligt grymma dom med
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten