Jag_robban
Ny medlem
jag har provat med effekt blås men d gör inte mycket skillnad på min. hu rska man annars trimma en 125:a? jag har koniskt filter på men en 160 cc hade inte varit fel 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag_robban skrev:jag har provat med effekt blås men d gör inte mycket skillnad på min. hu rska man annars trimma en 125:a? jag har koniskt filter på men en 160 cc hade inte varit fel![]()
Du har 180cc på Addemoto att köpa. Effektblås finns också där. lite dyrt kanske men om du vill så.Jag_robban skrev:jag har provat med effekt blås men d gör inte mycket skillnad på min. hu rska man annars trimma en 125:a? jag har koniskt filter på men en 160 cc hade inte varit fel![]()
gör det..Jag_robban skrev:jag vet inte vad det hette men d gjorde ingen skillnad förutom bottenvridet. ja jag ska lägga in bilder så fort jag får rätt på d![]()
Jag_robban skrev:jag har provat med effekt blås men d gör inte mycket skillnad på min. hu rska man annars trimma en 125:a? jag har koniskt filter på men en 160 cc hade inte varit fel![]()
hehe.. honda NS racing..Victor skrev:Välkomen till "Racingforumet"
Känn dig som hemma.
du kan lägga in dom på min server och länka annars.Jag_robban skrev:hur gör jag för att få in bilderna här??? man laddar upp dom men dom komemr inte upp på sidan=?
användarnamn SH och lösen philssonJag_robban skrev:lr jo jag vill gärna ha ett lösen?
np...Jag_robban skrev:ok tackar
såg OK utJag_robban skrev:
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |