Jo, när jag sålde min gamla hoj ingick det en ny kam till KTMen som dellikvid. Så nu ska nya hojen isär för elak kam och portning. Frågan är då hur man gör med mappning. KTMs kit för att komma åt mappen kostar 500$. Typ vad PSIII kostar. Frågan är bara om det räcker till. Räcker ens PSIII till eller funkar inte det alls? Så köpa KTMs grejer och hoppas det räcker?
Vad tror ni annars om önskade egenskaper på kam. Vi funderar på att att flytta upp effekten i registret för att göra den snälla i skogen och elakare på grus/asfalt. Sen försöka göra en på allvar snäll map och en elak. Sen kanske titta på de olika utväxlingarna som finns till gasrullen för att hitta en kombo som funkar.
Nu hänger det på att jag inte hinner få en referensbänkning. Annars skulle toppen rivas på söndag.
Någon som har koll på kolv - ventil spelet?
Vad tror ni annars om önskade egenskaper på kam. Vi funderar på att att flytta upp effekten i registret för att göra den snälla i skogen och elakare på grus/asfalt. Sen försöka göra en på allvar snäll map och en elak. Sen kanske titta på de olika utväxlingarna som finns till gasrullen för att hitta en kombo som funkar.
Nu hänger det på att jag inte hinner få en referensbänkning. Annars skulle toppen rivas på söndag.
Någon som har koll på kolv - ventil spelet?