Trim,avgas och dylikt till triumph speed four

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Nada at the moment
Har skaffat en Triumph speed four årsmodell 03. Är lite ute efter att skaffa annat avgassystem,luftfilter och eventuellt chipa den. Någon som har en aning om vad för grejer som kan vara bra och vart jag kan hitta dom. Eftersom hojen e rätt ny finns det dåligt med grejer, ialla fall har jag inte lyckats hitta så mycket på nätet. :huvet

Kollat med Gert´s i Ä-holm ?
Eller han e för dyr kanske som med allt annat ?

Joshi skrev:
Har skaffat en Triumph speed four årsmodell 03. Är lite ute efter att skaffa annat avgassystem,luftfilter och eventuellt chipa den. Någon som har en aning om vad för grejer som kan vara bra och vart jag kan hitta dom. Eftersom hojen e rätt ny finns det dåligt med grejer, ialla fall har jag inte lyckats hitta så mycket på nätet. :huvet

Har du köpt Mingves hoj?

Joshi skrev:

Kolla med Freewheel. De har bra koll och priser. www.freewheel.se

Hehe man skulle kunna tro att jag köpt Mingves hoj men ikke :arsele
Den e väl fortfarande till salu om jag förstått rätt. Min är inte körd en mil. Ska hämta den hos handlaren nästa veckan hehe.Dock är jag intresserad av minvges belly pan samt radiator cowls:) Får se om han vill sälja dom hehe.
Drygt att jag blir tvungen att köra in hojen i ca 160 mil innan jag kan dra på ordentligt på höga varv. Men det kanske är lika bra så att man lär känna hojen innan man skrapar mark :fyllisar

Joshi skrev:
Hehe man skulle kunna tro att jag köpt Mingves hoj men ikke :arsele
Den e väl fortfarande till salu om jag förstått rätt. Min är inte körd en mil. Ska hämta den hos handlaren nästa veckan hehe.Dock är jag intresserad av minvges belly pan samt radiator cowls:) Får se om han vill sälja dom hehe.
Drygt att jag blir tvungen att köra in hojen i ca 160 mil innan jag kan dra på ordentligt på höga varv. Men det kanske är lika bra så att man lär känna hojen innan man skrapar mark :fyllisar

Hehe så du vill ha mina extrapryttlar....tyvärr följer de med hojen...du skulle köpt min istället.....

///M

Fick syn på att din hoj var till salu för några dagar sedan.. Köpte hojen för kanske 2 veckor sedan. Så kan det vara ibland :huvet
Nåja hoppas du får sålt din hoj hehe

Det finns väl en massa orginaltillbehör till speed4an? Gör det till min 3a iaf. De ser ju oftast inge roliga ut men låter fint (den höga kolfiberpipan).
Om du är intresserad så är det bara att kolla hos din handlare, han har säkert nån katalog.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8