Tricker Pro

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Måste fråga alla här igen om ni hört något nytt om Tricker Pro från Yamaha?

Jag startade www.thetricker.com som tyvärr ligger nere just nu, och kommer förbli nere tills dess att hojen antingen får ett releasedatum eller att jag har en. :hihi

Hursom, skvallra här om ni vet något! Måste få tag på mer info.

Ni som inte vet vad jag snackar om kan se på nedan bild och besöka URLen:

Yamaha_Tricker-Pro_stpz.jpg

Längd: 1 950 mm
Höjd:1 200 mm

http://www.yamaha-motor.co.jp/global/motorshow/html/museum/mc/06/

Last edited:
Förresten, ska även finnas en så kallad "Air Tricker" som är relativt ny antar jag. Ser ut så här:
Yamaha_Air-Tricker_stpz.jpg

Längd: 2 022 mm
Höjd: 1 313 mm

Rätt ball den med. "Tricker Pro" väger 90kg.. så AirTricker kanske är lättare o mer hanterlig.

Last edited:
twinner skrev:
Gruppköpa kanske?
Mja, kanske det. Får jag bara tag på rätta kontakter så. men just nu verkar bara den "lama" versionen finnas. Visst, kanske kan hårdmodda den så den ser ball ut.

Tja, en snygg Pichler-kåpa & ett par packväskor på den så... :hihi

Victor skrev:
Vad är så specielt med en sån då? Det ser ju ut som en vanlig trialhoj.
Nja, trialhoj är ren stå-upp-och-åka-hoj jämnfört med Tricker Pro. På den kan du iaf sitter ner (troligen) relativt bekvämt i motsats till Trial som du som sagt inte ska "sitta" på.

apbot skrev:
du...!

En sådan skall jag ha.
vart kan man hitta mer info om dessa ?
Jag försöker just nu, åter igen... att hitta en återförsäljare. Men jag fick just email från ett Japanskt hojsäljareföretag som sa att de inte kan hjälpa. Jag måste kontakta Yamaha Japan. Och i med att jag inte kan Japanska och dom troligen inte kan så mycket engelska så sket det sig. Ska försöka hitta nån emailadress till Yamaha Japan.

Bifogat

• beta.jpg
    beta.jpg
    89.3 KB · Visningar: 254
  • tricker.jpg
    tricker.jpg
    57.8 KB · Visningar: 274
Last edited:
Du kan kjöpa Yamaha Tricker her i Italia nu, 4.190 euro. Bladet Motociclismo Fuoristrada har testet den, her er ett klipp fra filmen: link
:yoparty

Bifogat

• 0.jpg
    0.jpg
    117.5 KB · Visningar: 306
Jag såg dom båda i en tidning för ett tag sen, ska leta upp den. Tror det stod i fall den skulle komma i sverige (eller när)....Airtricker Pro ska det vara... riktigt cool

JAG VILL HA!! Köper en air på momangen när/om den kommer!

.

den e verkligen cool....undrar hur den går?

såg att priset finns nu i sverige 44900 spänn!

gruppköp kanske :)

Back