Tribaltatueringar

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Det måste ju va ballt att ha. Alla som har det är tuffa och balla, jag skulle oxå vilja ha sådana men jag vet inte om jag är tillräckligt ball :va

Vet tatueraren det? Löser han det om jag går dit och frågar kanske? Kommer dit och vill ha tribals men går därifrån med en delfin i ljumsken ist kanske..:7peta

Snela hjelp mig!

Jag tycker att du ska tatuera stjärnor i ansiktet,sedan en tribal i svanken.

Jag tycker man ska tatuera nåt meningsfullt och inte bara klabba dit nåt för det påstås vara "coolt".
Jag har ingen dock, men funderat länge på det. Men det tog mig 12 år innan jag tog tag i mc-kort och det ville jag verkligen ha och då kommer detta nog ta 20 år minst:-)

Vad är det egentligen med de där stjärnorna? De är ju WT så det skriker om det.
Har de någon speciell betydelse?
Neutral symbol som blivit en modefluga, finns ju lite div betydelser med mängden av uddar och placering men just små sjtärnor i ansiktet skulle jag tippa på Kat Von D (modet kom väl efter hon tatuerade in stjärnorna om jag minns rätt).

Last edited:
Trajbals må vara något av det fulaste som finns i tatueringsväg men är det inte rejält 90-tal att hacka på skiten? Nu är det japanska fiskjevlar för hela slanten istället.

Ska bli skoj att se när alla hipsters ska tatuera över svalor och körsbär! Kommer bli mycket bläck!

Tatuera ett par varjjävlar som ylar mot månen å ett par indianfjädrar. Fedt Frekct! Jefligt hippt å inne!

Tatuera en skitfräck leverfläck på en till två millimeter på armen eller gör en färgtatuering som ser exakt likadan ut som huden under.

Vad är det egentligen med de där stjärnorna? De är ju WT så det skriker om det.
Har de någon speciell betydelse?

Vafan säger du nu! :smasha
Jag råkar ha några stjärnor och jag är ta mig fan ingen jävla trailertraschhora som smyger omkring.
Har haft skiten i 10år nu och vad dom betyder vettefan :va :krama

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...