Trevlig Midsommar!

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Vill bara passa på att önska alla en riktig TREVLIG MIDSOMMAR!!! Jag vet... Är en dag för tidigt. Men vi drar upp till dalarna tidigt imorrn för att kolla på dragracing i Orsa. Hoppas att vädret blir toppen med sol och värme i hela landet!

// Lena

Bifogat

• midsommar-bwt.jpg
    midsommar-bwt.jpg
    61.5 KB · Visningar: 35
"Hoppas att vädret blir toppen med sol och värme i hela landet!" :nicka

Sjælv ær jag i Oslo och ska førsøka fira så got det går hær, ser ut att bli skitvæder, men man vet ju aldrig. Någon som vet om en "norsk" midsommar normalt inkluderar regn/hagel?

God midsommar iaf!:hej

Glad midsommar alla, party i helgen sen en veckas hojsemester för mig. Ska bli gött! :D

Midsommar e piss.
Massa gamla kärringar som springer runt en stång och skriker, dessutom så tvingas man ta sig genom ännu ett jul/påsk/midsommar/högtidsbord precis när man börjar komma över julens..dessutom regnar det ALLTID på midsommar..:mad:

:rolleyes:

Vad är skillnaden på midsommarstång och majstång?

edit: Nu vet jag.

Midsommar e piss.
Massa gamla kärringar som springer runt en stång och skriker, dessutom så tvingas man ta sig genom ännu ett jul/påsk/midsommar/högtidsbord precis när man börjar komma över julens..dessutom regnar det ALLTID på midsommar..:mad:

Ja int bitter. :hihi

Har gjort lite käk ikväll till morgondagens grillkväll med polarna. Lite sill och sånt skit på dagen för att sedan rigga upp bild och ljud i trädgården så vi kan lira Guitar hero mitt i natten efter att vi har varit och nattbadat. Traditioner är till för brytas och detta är numera vår tradition. GH-spelandet är iofs nytillkommet...

Så, om vi inte överlever midsommar så får jag önska er en fortsatt trevlig tid :D

Happy partying på er! :) Gla midsommar på er med!

Dracracing i orsa idag?!?!?!?!!?!:eek: Suck, synd att jag inte kommer ner förrens senare:S

Midsommar e piss.

äsch fan så farligt är det väl inte ? :va
Det blir ju inte roligare än vad man gör det till så hitta på någe kul...

hehe :yoparty

Är det bara jag som ska jobba??! :näsblod
Gla´midsommar på er då...:mad:

grattis, en éloge till dig!:tummenupp skönt att det finns hederligt folk som sliter för sitt liv och leverne:tummenupp

nej, jag är inte alls förbannad för att jag gick upp extra tidigt för att gå och handla idag bara för att märka att varenda jävla affär jag ville gå till håller midsommarstängt:mad: det är inte ens en helgdag!!:huvet

Passa på och sup nu, för nu vänder det mot höst igen!
Sn%C3%B6slask%2020071125.jpg

:-D

Äh, Glad midsommar på er!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...