Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kjelle skrev:I morgon torsdag tänkte sambon och jag smita hemifrån, gå ut och käka en bit, och sedan dricka lite öl. Någon annan som känner sig törstig?![]()
vart tänkte ni gå?? jag och min fruga ska ut och fira eftersom vi varit ihop i 12 år....Kjelle skrev:I morgon torsdag tänkte sambon och jag smita hemifrån, gå ut och käka en bit, och sedan dricka lite öl. Någon annan som känner sig törstig?![]()
så kanske vi kan titta förbicrashtestdummy skrev:vart tänkte ni gå?? jag och min fruga ska ut och fira eftersom vi varit ihop i 12 år....så kanske vi kan titta förbi
Kjelle skrev:I morgon torsdag tänkte sambon och jag smita hemifrån, gå ut och käka en bit, och sedan dricka lite öl. Någon annan som känner sig törstig?![]()

erik skrev:12 år? Hur gammal är farbror egentligen?

jag är 21 hurså?erik skrev:Ska hem till en kompis och spela poker. Finns risk att jag inte har råd att köpa någon öl efter det.
12 år? Hur gammal är farbror egentligen?
crashtestdummy skrev:jag är 21 hurså?
crashtestdummy skrev:vart tänkte ni gå?? jag och min fruga ska ut och fira eftersom vi varit ihop i 12 år....så kanske vi kan titta förbi
erik skrev:Ska hem till en kompis och spela poker. Finns risk att jag inte har råd att köpa någon öl efter det.![]()
Kjelle skrev:Vi har bokat bord för att käka 19.30, men efter det är vi öppna för förslag. Någon av pubarna runt stan borde väl passa?
Och för att klargöra ytterligare en sak:
Det är JAG som är farbrorn. Ni andra är små tjippar, så det så!
Fast å andra sidan kanske du behöver dränka dina sorger?

mmm antiseptisk drnkTERMINATOR skrev:kom till mej kjelle efter maten så bjuder jag på en bakteriedödare med citron![]()

crashtestdummy skrev:mmm antiseptisk drnk![]()
dålig finkelTERMINATOR skrev:säger bara mexico

TERMINATOR skrev:kom till mej kjelle efter maten så bjuder jag på en bakteriedödare med citron![]()
där, men sedan kommer vi kanske och hälsar på Terminatorn. Om någon annan vill hänga på så dyk upp. Ring mig på mobilen och kolla var vi är, så ses vi i så fall.skulle ju faktiskt ha varit jäkligt trevligtKjelle skrev:Vi kanske tar dig på orden. Även dålig finkel blir bra om den är gratis!(Linda skriker "Fråga om jag inte kan få något annat!" i bakgrunden.....
)
Vi käkar på Stallyktan och tar någradär, men sedan kommer vi kanske och hälsar på Terminatorn. Om någon annan vill hänga på så dyk upp. Ring mig på mobilen och kolla var vi är, så ses vi i så fall.
blom skrev:skulle ju faktiskt ha varit jäkligt trevligt![]()

faktiskt det vidrigaste jag vetnewstead skrev:jamen slå till nu blomman... lite mexikanskt rävgift gör susen i vinterkylan![]()
![]()

blom skrev:faktiskt det vidrigaste jag vet![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |