Trettondagsaftonsöl, någon?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
I morgon torsdag tänkte sambon och jag smita hemifrån, gå ut och käka en bit, och sedan dricka lite öl. Någon annan som känner sig törstig? :öl

Kjelle skrev:
I morgon torsdag tänkte sambon och jag smita hemifrån, gå ut och käka en bit, och sedan dricka lite öl. Någon annan som känner sig törstig? :öl

en del har jobb att sköta sådär dax på kvällen, så tyvärr, men du vet ju var jag finns...

Kjelle skrev:
vart tänkte ni gå?? jag och min fruga ska ut och fira eftersom vi varit ihop i 12 år.... :brinnerup så kanske vi kan titta förbi

Ska hem till en kompis och spela poker. Finns risk att jag inte har råd att köpa någon öl efter det. :D

crashtestdummy skrev:
vart tänkte ni gå?? jag och min fruga ska ut och fira eftersom vi varit ihop i 12 år.... :brinnerup så kanske vi kan titta förbi

12 år? Hur gammal är farbror egentligen?

Kjelle skrev:

det är väl klart man är törstig... har inte druckit en droppe sen i förrgår :3freak

erik skrev:
12 år? Hur gammal är farbror egentligen?

hörru! sluta kalla honom farbror... jag är ett år äldre än honom och jag är fan ingen farbror! :fatta!

crashtestdummy skrev:

Idag firar Åsa och jag vår 11:e förlovningsdag... :3freak :)
Vi har varit ihop i 15 år. :hihi

Men lill-Erik, jag är inte gammal för det!!! :fatta! :D

Kjelle; vi har tyvärr ingen barnvakt så jag får tyvärr hoppa över ölen ikväll.
En annan gång, jag lovar! :tummenupp

Vi har bokat bord för att käka 19.30, men efter det är vi öppna för förslag. Någon av pubarna runt stan borde väl passa?

Och för att klargöra ytterligare en sak:
Det är JAG som är farbrorn. Ni andra är små tjippar, så det så! :D

erik skrev:
Ska hem till en kompis och spela poker. Finns risk att jag inte har råd att köpa någon öl efter det. :D

Fast å andra sidan kanske du behöver dränka dina sorger?

Kjelle skrev:
Vi har bokat bord för att käka 19.30, men efter det är vi öppna för förslag. Någon av pubarna runt stan borde väl passa?

Och för att klargöra ytterligare en sak:
Det är JAG som är farbrorn. Ni andra är små tjippar, så det så! :D

Fast å andra sidan kanske du behöver dränka dina sorger?

kom till mej kjelle efter maten så bjuder jag på en bakteriedödare med citron :hihi

TERMINATOR skrev:
kom till mej kjelle efter maten så bjuder jag på en bakteriedödare med citron :hihi

Vi kanske tar dig på orden. Även dålig finkel blir bra om den är gratis! :tummenupp (Linda skriker "Fråga om jag inte kan få något annat!" i bakgrunden..... :D )

Vi käkar på Stallyktan och tar några :fyllisar där, men sedan kommer vi kanske och hälsar på Terminatorn. Om någon annan vill hänga på så dyk upp. Ring mig på mobilen och kolla var vi är, så ses vi i så fall.

Kjelle skrev:
Vi kanske tar dig på orden. Även dålig finkel blir bra om den är gratis! :tummenupp (Linda skriker "Fråga om jag inte kan få något annat!" i bakgrunden..... :D )

Vi käkar på Stallyktan och tar några :fyllisar där, men sedan kommer vi kanske och hälsar på Terminatorn. Om någon annan vill hänga på så dyk upp. Ring mig på mobilen och kolla var vi är, så ses vi i så fall.
skulle ju faktiskt ha varit jäkligt trevligt :)

*/ ?>
Back