Trening på A.torp?

jorgens

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
07`YZFR- 00 Hayabusa
Er det noe trening før helgens erf :confused:
Hørte noen nevne torsdag 5.5, men er usikker

Ähhh vem behöver träna, vi kör kval och sen är det race, man blir bara trött av att träna.

:tungan

instämmer helt o fullt...

alldeles för mkt träning & sen har man ju ingen ork kvar till racet!;-)
i alla fall nu när man är lastgammal som det heter!;-)))

hare bra så hörs & ses vi på a-torp till helgen

joakim/iceman

Vi som aldrig sett A-torp förut välkomnar alla möjligheter till träning för att iallafall ha kört banan två varv innan kval..... :)

Satt och funderade på en sak - De har tagit höjd för två kval. Om det nu bara blir ett kval, kan vi inte nyttja den första kvaltiden till träning/inställning? Spelar ju ingen roll huruvida vi startar 11.50 eller 10.50 med tävlingen.....

Freppa skrev:
Vi som aldrig sett A-torp förut välkomnar alla möjligheter till träning för att iallafall ha kört banan två varv innan kval..... :)

Satt och funderade på en sak - De har tagit höjd för två kval. Om det nu bara blir ett kval, kan vi inte nyttja den första kvaltiden till träning/inställning? Spelar ju ingen roll huruvida vi startar 11.50 eller 10.50 med tävlingen.....
Äh ni har 6 timmar på er att öva på banan ju... :hihi

Tydligen är det som så att det inte finns någon där som tar hand om kvällssträningarna på Torsdagar. :mad:

Så jag ringde precis Carry Mårtensson och sa att om det finns intresse så kan JAG ta hand om träningen i alla fall ett par veckor till, bara för att försöka få igång det.
Så ring till kansliet i morgon eftermiddag så ska Ingelie kunna ge ett svar på om det blir träning nu på torsdag eller inte.

mvh/ Kimmo

Bollox skrev:
Tydligen är det som så att det inte finns någon där som tar hand om kvällssträningarna på Torsdagar. :mad:

Så jag ringde precis Carry Mårtensson och sa att om det finns intresse så kan JAG ta hand om träningen i alla fall ett par veckor till, bara för att försöka få igång det.
Så ring till kansliet i morgon eftermiddag så ska Ingelie kunna ge ett svar på om det blir träning nu på torsdag eller inte.

mvh/ Kimmo
Nej för satan det behövs inte.

:tungan

Bollox skrev:
:va .....:fattartil Jag anar en rädsla över att ett eventuellt försprång mot vissa konkurrenter försvinner... :hihi
Hohohoho nej jag skojar bara, kan du fixa detta så är du kung av sand-fållan.

:yoparty

Bollox skrev:

mvh/ Kimmo

Men är det inte enbart södra slingan som körs då ?

Mulles skrev:
Iofs...men den biten är ju riktigt fjuttig tyvärr !
Fjuttig? Nästan lika lång som många andra banor... :hihi 2 km. Det är ju bara 4 böjar och flera hundra meter raksträcka som faller bort. Men som sagt, det är inte säkert det BLIR någon träning på torsdag. Det bestämmer inte jag, jag har bara sagt att jag tar hand om träningen eftersom ingen annan orkar... :4skrika

Pratade med kansliet i morse. Ingen träning är tillåten på torsdag då det är röd dag.
Snackade sedan med Brånalt om att eventuellt ta det första kvalpasset som träningspass, men icke då - det blir enbart ett kvalpass och sedan blir det start 10.30. Suck.

Freppa skrev:
Pratade med kansliet i morse. Ingen träning är tillåten på torsdag då det är röd dag.
Snackade sedan med Brånalt om att eventuellt ta det första kvalpasset som träningspass, men icke då - det blir enbart ett kvalpass och sedan blir det start 10.30. Suck.
Ja, EMR motsätter sig all fuskträning. Vi ska tävla, inte träna. Invalidgubbe.

Freppa skrev:
Hahahaha nu skakar Evil No Racing :D

nejnej, det är du som lider av parkinssons och upplever världen sådär skakig, gamlo!

Back