Twosaint
Great white people
Min syster köpte en mobiltelefon i en butik, förklarade för dom att hon inte ville ha en som var operatörslåst. Men när hon kommer hem så upptäckte hon att den var operatörslåst, hon ringer dit och dom säger att hon ska komma ner så ska dom fixa det på direkten. Dock så kunde dom inte fixa det och dom tar hand om telefonen och säger att dom ska fixa så att den inte är operatörslåst.
Nu har det gått 25 dagar sedan hon "köpte" sin telefon och har fortfarande inte fått någon telefon, jag tänkte åka ner och kräva pengarna tillbaka och jag ser ingen anledning till varför jag inte skulle få det.
Nån som har någon annan åsikt och isåfall varför ? Om nu butiken skulle sätta sig på tvären och säga att hon inte får några pengar utan får fortsätta och vänta har jag något jag kan motargumentera om ?
Nu har det gått 25 dagar sedan hon "köpte" sin telefon och har fortfarande inte fått någon telefon, jag tänkte åka ner och kräva pengarna tillbaka och jag ser ingen anledning till varför jag inte skulle få det.
Nån som har någon annan åsikt och isåfall varför ? Om nu butiken skulle sätta sig på tvären och säga att hon inte får några pengar utan får fortsätta och vänta har jag något jag kan motargumentera om ?
vem kan vara utan telefon i 25 dagar?