Trasig gopro kamera

johannesB

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2011
Hoj
husqvarna wr 125-00
hej, för ca ett halvt år sen köpte jag en begagnad gopro hero wide med 4 gb minnes kort, filma hela ränneslättsloppet utan problem men sen... nu har jag inte kunnat använda den, stänger av videon efter 40 sek, är det bara slänga skiten eller går det lämna in eller nått? tacksam för svar

kolla batteriet innan du slänger kameran. Min stängde också av sig efter ~40 sek på Gotland Ring och jag trodde den var paj, visade sig ju självklart vara USB-porten på just den laptopen som inte gav ström när jag laddade kameran.

Testa att ladda ner den senaste mjukvaran från gopro.com, löste problemet med min kamera som slog av sig hela tiden:) Blev som ny med nya mjukisar i:)

kameran går på aaa batterier så svårt att ladda, och ny uppdatering, har tittar lite på kameran och den kan filma utan minneskort i men sätter man i minnes kortet dummar den sig :O

Last edited:
har skaffat mjukvaran och den blev bättre men spelar bara in ibland nån som vet nått nu? :huvet

tips på batterier i såna fall? vet att det finns batterier för just kameror och sånt men vill ha något som klarar sig länge :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman