Trafikskolor

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Nu ska min hona (äntligen) fixa tjörkort... för bil... sååå, frågan lyder, vilken körskola är bäst/billigast i stan, gärna i närheten av eriksberg!

SPAMMA på med svar nu!! :yoparty

finns nog 23 trådar om detta men kul på hjul vid redbergsplatsen

har sökt en del men inte hittat något vettigt, kan tänka mig att mycket är skrivet i OT forumet och därför inte sökbart..

hörde rykten om att kul på hjul hade gått i konkurs. Kan det verkligen stämma... dom verkade ju riktigt bra!

har sökt en del men inte hittat något vettigt, kan tänka mig att mycket är skrivet i OT forumet och därför inte sökbart..

hörde rykten om att kul på hjul hade gått i konkurs. Kan det verkligen stämma... dom verkade ju riktigt bra!

det va ju för flera år:sen när det ännu hete Lundens trafikskola så det är bara skit snack

se så ring nu stefan där och skriv in tjejen

VÄND på frågan!

Jag är övertygad om att de flesta här är nöjda med de skolor de gått på, eftersom de flesta kanske inte provat någon annan. Någon kanske har gjort det men det leder till denna vändning.

Varför inte fråga efter rekomendationer, som bygger på körskolor man har DÅLIG erfarenhet av, då jag tror att det är färre skolor med missnöjda kunder, och då kan du välja bort den/dem.
Och då kan du tolka det som att de andra är helt OK. :tummenupp

För annars får du nog bara en massa svar, på flera skolor som är bra, och då kan du lika gärna välja och vraka i telefonkatalogen.

Jag skulle föreslå att hon väljer en skola som är i närheten. Det ska inte vara så bökigt att ta sig dit.

Kolla vilken som ligger i närheten så kan nån säkert säga nåt om just den/dom.

Mitt halva ratt :)

Jag skulle föreslå att hon väljer en skola som har lektionstider när det passar kunden i första hand. Kul på hjul kör fram till 20.00 eller nåt har jag för mig. Helglektioner går också att lösa.

Tog mitt kort där förra året, HELnöjd.

Är inskriven på Kul på hjul jag =) kör första gången i mitten av Mars..återkommer med svar då =)

/Martin

det blev körkortet AB... hyfsat nära, helt ok priser och lärarna verkade vara sjysta... :-) tack för alla tips...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla