tracking nummer

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
har beställt ett big gun system till motarden på ebay, säljaren var snäll nog att ge mig trackingnumret, dock vet jag inte vilket bolag det går med.. men tänkte att nån här inne kanske vet ifall det finns nåt mönster som visar vem paketet fraktas med!

det är skickat från usa i förra veckan och verkar ha ca 2 veckors frakt enligt säljaren!

(vill inte skriva ut numret här...)

myspinnen skrev:
har beställt ett big gun system till motarden på ebay, säljaren var snäll nog att ge mig trackingnumret, dock vet jag inte vilket bolag det går med.. men tänkte att nån här inne kanske vet ifall det finns nåt mönster som visar vem paketet fraktas med!

det är skickat från usa i förra veckan och verkar ha ca 2 veckors frakt enligt säljaren!

Maila och fråga vilket bolag de skickat paketet med. Om det inte står på deras hemsida vilka de anlitar för frakt.

Thundercat skrev:
Maila och fråga vilket bolag de skickat paketet med. Om det inte står på deras hemsida vilka de anlitar för frakt.

jo har gjort det.. men började fundera på ifall det fanns nån form av standard för hur olika bolags nummer ser ut... sen är det ju drygt att vänta på svar...

myspinnen skrev:

Prova den här sidan, använder den på jobbet.
http://shipping.langenberg.com/
Jag tippar på UPS när det går från US.

myspinnen skrev:
ingen av dom fungerade, men väldigt bra sida tyckte jag.. möjligt att informationen inte kommit ut på internet än..

Har du AWB# eller MAWB#?

De forsta tre siffrorna i tracking numret anger vanligtvis flygbolag eller broker som godset skeppas med. Enklast ar att soka pa deras hemsida sen.

edit: antar att du provat postens hemsida (usps.com) samt FedEx och UPS...

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti