Maestro
Ny medlem
Jag vill koppla in min platt-tv till den stationära, helst via trådlöst för att slippa dra en tio meters HDMI-kabel tvärs över vardagsrummet. Dessutom måste jag ha en HDMI split eftersom bägge HDMI-utgångarna på grafikkortet är upptagna av två datorskärmar. En skärm till som ska kopplas in blir då omöjligt och därför har jag letat och hittat denna trådlösa HDMI split med två uttag i sändardelen som möjliggör inkopplingen av min önskade set-up.
Min fråga är om någon här inne har erfarenheter av trådlös HDMI, och i så fall vad har ni för erfarenheter? Gärna av en trådlös HDMI split.
Kul att jag hittade bilden på Kjell, när jag var där inne och frågade för några veckor sen så sa killen bakom disken "nej, sånt där finns inte".
Min fråga är om någon här inne har erfarenheter av trådlös HDMI, och i så fall vad har ni för erfarenheter? Gärna av en trådlös HDMI split.
Kul att jag hittade bilden på Kjell, när jag var där inne och frågade för några veckor sen så sa killen bakom disken "nej, sånt där finns inte".