Trådar som försvinner?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är det jag som är sinnesförvirrad eller har en del trådar tagits bort utan att man ser det som tidigare?
Jag lade till exempel in en tråd där jag frågade lite om båtförvaring men den hittar jag inte alls. Sen har flera inlägg försvunnit som jag har skrivit också, är det någon moderator med en personlig vendetta mot mig eller vad är det frågan om!? :mad:

Ps: Om denna tråd försvinner så kan någon räkna med att få en påse med brinnande hundbajs nerkörd i sin brevlåda...

Det byttes ju server för några dar sedan, om du skrev den dagen så försvann allt.

Har inte läst hela tråden, men det var en uppgradering av servarna för nån vecka sedan och allt som skedde under den tiden försvann, minns det som att det var mer än ett dygns inlägg som rök...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?271389-SH-nu-p%E5-ny-server

SH nu på ny server
Hejsan! Nu så ligger Sporthoj på den nya servern. Inget har ändrats rent kodmässigt, bara en ny server. Den ligger i molnet, på en Amazon-server. Den är ej skalbar, men när nästa steg görs där koden byts ut byts det även till en skalbar server. Kommer bli nice.

Ledsen att det dragit ut på tiden. Hela gårdagens aktivitet har försvunnit. Så var det något viktigt ni skrev, så får ni skriva det igen.

Samt de som reggat sig igår, har inget konto kvar...

Nu kommer inget mer hända förrän iaf i augusti!

Nu har jag inte läst mitt tidigare svar men i de fall jag glömde informera så var servermeksessionen längre än det som utlovades från början, ev. var det personal från SJ som skulle byta plats på sladden.

Tror jag hörde spekulationer om att det byttes servrar men har ju inga källor själv....

Det är nästan så att man kan tro att det har varit serverbyte i farten men det verkar långsökt...

Såg i Moderator-forumet att Anders inlägg skulle raderas till 50% framöver. Besparingar av serverutrymme på molnet :yoparty

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien