Trååkigt!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Helvetes j*vla sur-höst! :huvet :4skrika :mad: :död

Vad tråkigt allting blev, när sommaren tackade för sig och höst-eländet dök upp. Inte blev det så mycket hojåkande som man hade tänkt sig i somras heller. Jag är deprimerad. Det är långt till våren, och tomtejävlen kommer väl inte till gamla gubbar heller. :arsele

Ledsen att jag varit lite frånvarande ett tag vad beträffar PBR. Har haft rätt mycket omkring mig de senaste månaderna. Vet knappt vilka som bytt till vilka hojar, eller om det finns några tappra med R-cyklar kvar längre... :confused:

Skall försöka skärpa mig. Hur blev det förresten med pub-kvällarna, är det nåt på G snart? :fyllisar

blom skrev:
jag har R-hoj och kommer ha ett bra till :)

Det glädjer mig! Du skall ju vara stunt- och kurvtagningsinstruktör nästa säsong. :D

Fast...gatu- OCH skogshoj (för visst har du väl både och nu)?
Har du vunnit på travet? :confused:

Söndag 12:00

Mulet och regn.
0 till +5
Nordväst 3 m/s

Måndag 12:00

Övervägande klart och uppehåll.
-6 till +3
Väst 3 m/s

Tisdag 12:00

Mulet och efterhand troligen byar snöblandat regn.
-6 till +3
Ost 3 m/s

Termo, du är ju också en jävla glädjespridare! :fatta!

"Mulet och efterhand troligen byar av snöblandat regn"? :huvet

Kan glädka dig Kjelle med att jag numera har två väldigt väl fungerande husa-motarder så om du vill kan du få ta en liten provsväng nån lämplig dag.

Kjelle skrev:
Det glädjer mig! Du skall ju vara stunt- och kurvtagningsinstruktör nästa säsong. :D

Fast...gatu- OCH skogshoj (för visst har du väl både och nu)?
Har du vunnit på travet? :confused:
nej för tusan jag får vända på kronorna.. jag har bara 1 hoj- the GHOST :yoparty

Supermoto skrev:
Kan glädka dig Kjelle med att jag numera har två väldigt väl fungerande husa-motarder så om du vill kan du få ta en liten provsväng nån lämplig dag.

Tänk, du är ju ett riktigt gosetroll! :pannkyss
Kanske inte vore så dum idé! Med tanke på sannolikheten för att "två väldigt väl fungerande Husa-motarder" skall bestå under någon längre tid, så kanske vi borde ta det ganska snart? :7peta :D

Kjelle skrev:
Tänk, du är ju ett riktigt gosetroll! :pannkyss
Kanske inte vore så dum idé! Med tanke på sannolikheten för att "två väldigt väl fungerande Husa-motarder" skall bestå under någon längre tid, så kanske vi borde ta det ganska snart? :7peta :D
slag under .... ja du vet vad :rolleyes: :D

Kjelle skrev:
Varför i så fall "different bike"?? :confused:
Trodde du åkte en massa kalhygge och sånt nu?
nej nej.. fan jag är ju ensamstående arbetslös R-förare just nu :) tanken är väl att det ska bli en hoj till... men min gixxer kommer stanna :tummenupp

och du kjelle ska vi inte göra slag i saken nu efter tre års snack och dra ner till SR i år :yoparty

Kjelle skrev:
Termo, du är ju också en jävla glädjespridare! :fatta!

"Mulet och efterhand troligen byar av snöblandat regn"? :huvet

varför tror du jag har skaffat offroad, jo för att kunna åka året runt.

:pannkyss på dej snart kommer :tomten

Kjelle skrev:
Vet knappt vilka som bytt till vilka hojar, eller om det finns några tappra med R-cyklar kvar längre... :confused:

Har ju ingen R-hoj direkt men utan samma "gamla" fina SV och den är det tänkt att jag ska behålla.

Men den duger ju gott att dra några vändor med. Får ju försöka hänga på så gott det går efter det att du gått kurs hos Blomman och kommer att köra som ett skållat troll... :) :tummenupp

TERMINATOR skrev:
varför tror du jag har skaffat offroad, jo för att kunna åka året runt.

:pannkyss på dej snart kommer :tomten

Köra hoj i byar av snöblandat regn?! Jo, jag blir verkligen JÄTTEAVUNDSJUK.... :va :3freak

:D :D :D

Kjelle skrev:
Köra hoj i byar av snöblandat regn?! Jo, jag blir verkligen JÄTTEAVUNDSJUK.... :va :3freak

Åka hoj på isen med klarblå himmel och några - , eller ta en runda i skogen med toppen höstväder :tungan :tungan

Kjelle skrev:

"året runt" betyder INTE "varje dag" :fatta!
Man kan faktiskt välja ut de FINA höst- och vinterdagarna....

Supermoto skrev:
"året runt" betyder INTE "varje dag" :fatta!
Man kan faktiskt välja ut de FINA höst- och vinterdagarna....

Precis, det är hur kul som helst. Sen att jag hade svårt att hänga med grusmaffian med motarddäcken är en annna sak men förhoppningsvis gör det att jag blir snabb på gruset på motardbanorna...

jo men det erik säger igentligen är att Kjelle lilla gubbsingen, inte va ledsen för det är höst KÖP EN OFFROAD istället och häng med

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back