Träningstips - översätta spanska?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Är det någon här som kan översätta spanskan?

Hade gärna velat få till några av musklerna sådär lite extra, precis som han här har lyckats.

O kom inte o säg att det är fejk :mad:

[YOUTUBE-ID]bF55PvI3e8o[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker att han är jättesnygg.

det är inte spanska men bara rör dig som han gör så löser det sig nog för dig!

Hahahaha, sicken liten sparris som döljer sig bakom plastiken. :)

Fifan vilken äcklig broiler. Det man inte har i huvudet får man ha någon annanstans.

Jag skulle inte visa mig bland folk om jag såg ut sådär...jag fnissar alltid åt grabbar med klena gener som tränar upp sig sådär, ser ju helt sjukt roliga ut. :D

Haha..
Vad tror snubben någon säger, fan vilka schyssta bröst du tränat fram. Han har nog inte mycket självförtroende den pöjken när han gör något så uppenbart.

Haha..
Vad tror snubben någon säger, fan vilka schyssta bröst du tränat fram. Han har nog inte mycket självförtroende den pöjken när han gör något så uppenbart.

Han gör ju massor med filmer och lägg ut.

Sen får han även en sjuukt massa kommentarer på sina filmer. Jag förstår ju inte ett skit av det som skrivs men jag har svårt att tro att det är några trevliga kommentarer. Här var det ju inte så många som blev impade :gnissla

:gråta:gråta:gråta

Han gör ju massor med filmer och lägg ut.

Sen får han även en sjuukt massa kommentarer på sina filmer. Jag förstår ju inte ett skit av det som skrivs men jag har svårt att tro att det är några trevliga kommentarer. Här var det ju inte så många som blev impade :gnissla

:gråta:gråta:gråta

Jag har för mig att snubben är från Brasilien. Där är det helt accepterat med rubbade skönhetsoperationer medan vi nordbor tycker man ska träna sig till musklerna själv.

Syns rätt tydligt att det är fejkmuskler. Han hade nog gott om pengar och tog XL-varianten med extra allt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman