Träningspartner på gymet?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Tränade bra förut då polaren och jag tränade ihop, nu har han lagt av och försökt träna utan partner till och från men det fungerade inte. Försökt ta med andra polare men de är klena kärringar som gnäller hela tiden och hittar på ursäkter för att slippa träningen. Så jag har inte tränat på 2år typ.

Jag är så sugen på att komma igång igen och vill verkligen det men motiviationen dör ut fort när man inte har en träningspartner. Har haft träningskort som jag betalat för under dessa 2år för att få mig själv att ta mig till gymmet men det har inte funkat så bra.

Så nu undrar jag ifall nån inom sthlms området känner som jag eller kanske redan tränar idag men skulle inte ha nåt emot att få en träningspartner.

Är en envis jävel som gillar att träna stenhårt.
176cm och väger idag 72-73kg (hög Bf)

Då jag tränade som mest vägde jag 76 med 8% i Bf
Knäböj 140kg
Marklyft 140kg
Bänkpress 1x130kg och 4x110kg

Idag har jag träningskort på fitness 24/7 och tycker det är ett ok gym, då jag lyckats träna har jag varit på den lokalen som ligger vid stureplan då det är väldigt nära mitt jobb. Vill inte köpa ett nytt gymkort men kan träna på deras andra lokaler ifall det behövs.
Jag betalar 149kr i månaden var nån jub. erbjudande då jag skaffade det, men annars kostar det 199kr i månaden och är öppet 24timmar om dygnet året om.:tummenupp

Så nån som e sugen på bli stenhård till sommaren?

skulle ju faktiskt vara något! men jag är ju tjock, men har snackat länge om att börja stenhårt på gym, men inte riktigt haft motivationen. Hur ofta blir det? Villka tider? :tummenupp

Last edited:
e väl inte sådär jättesugen på att bli BIFF *S*
men träna har ingen dött av.. räkna me mej ;)
blir de att springa runt i råtajta sporthojströjor då ökar späningen ännu mer *Asg*

... kramelikram..

176 cm här me förresten.. vikt på lite under 60 :)

Last edited:
skulle ju faktiskt vara något! men jag är ju tjock, men har snackat länge om att börja stenhårt på gym, men inte riktigt haft motivationen. Hur ofta blir det? Villka tider? :tummenupp

Då ska kan vi ändra på det slipper du trimma hojen till nästa vår :tummenupp
Blir 3ggr i veckan där jag kan göra ett schema då vi går igenom hela kroppen. Om du är duktig på att göra träningschema kan vi göra en tillsammans, annars kan vi köra på den jag har/mixar ihop.
Jag kan mellan 19.00-21.00, brukar träna 1 timme varje pass hårt.

Om du inte kan så mycket om kosttillskott kan jag hjälpa dig med det också.

e väl inte sådär jättesugen på att bli BIFF *S*
men träna har ingen dött av.. räkna me mej ;)
blir de att springa runt i råtajta sporthojströjor då ökar späningen ännu mer *Asg*

... kramelikram..

176 cm här me förresten.. vikt på lite under 60 :)

Du får gärna vara med om du verkligen är motiverad och kommer ta detta seriöst. Men ju fler man är ju mer kan det dra ut på tiden och tider inte passas, nån blir försenad osv.

Ex. tar träningen längre tid då man är 3st att köra samma övning/muskelgrupp osv.

Men ger du verkligen 99% så självklart har inte jag nåt emot det.

Last edited:
Då ska kan vi ändra på det slipper du trimma hojen till nästa vår :tummenupp
Blir 3ggr i veckan där jag kan göra ett schema då vi går igenom hela kroppen. Om du är duktig på att göra träningschema kan vi göra en tillsammans, annars kan vi köra på den jag har/mixar ihop.
Jag kan mellan 19.00-21.00, brukar träna 1 timme varje pass hårt.

Om du inte kan så mycket om kosttillskott kan jag hjälpa dig med det också.

Du får gärna vara med om du verkligen är motiverad och kommer ta detta seriöst. Men ju fler man är ju mer kan det dra ut på tiden och tider inte passas, nån blir försenad osv.

Ex. tar träningen längre tid då man är 3st att köra samma övning/muskelgrupp osv.

Men ger du verkligen 99% så självklart har inte jag nåt emot det.

Låter härligt! Jag kan iprincip alla dagar i veckan. Du får nog stå för schemat och kosttillskott om det inte skulle vara för mycket begärt ;)

Om du vill träna riktigt hårt,med en kanonutrustning så kan jag varmt rekomendera PRO GYM som ligger på Högbergsgatan (intill Hela Hojen).
Riktigt lyftarpodium när det gäller marklyft riktigt powerrack när det gället ben böj stänger som är godkända för 680 kg hantlar 0-82kg
Dock inge hopp o skutt eller psykopatcyckling i grupp.

Om du vill träna riktigt hårt,med en kanonutrustning så kan jag varmt rekomendera PRO GYM som ligger på Högbergsgatan (intill Hela Hojen).
Riktigt lyftarpodium när det gäller marklyft riktigt powerrack när det gället ben böj stänger som är godkända för 680 kg hantlar 0-82kg
Dock inge hopp o skutt eller psykopatcyckling i grupp.
ursäckta att jag lägger mig i men kan du lägga upp en bild på hantlarna som väger 0kg??
:D

SNART ÄR DET DAGS BULLYSMILE!!!!

gymma?

bara jvla discobyggaregym nuförtiden i stan ! det ska vara tallkdamm i luften kastas skivstänger så de dånar och låta som ett aphus för att man ska bli lite inspirerad , det går inta att träna när det glider runt tokfina damer i lokalen ,och oljiga discobyggare som står med tändsticksben och pumpade biccar å stirrar förskräckt !

bara jvla discobyggaregym nuförtiden i stan ! det ska vara tallkdamm i luften kastas skivstänger så de dånar och låta som ett aphus för att man ska bli lite inspirerad , det går inta att träna när det glider runt tokfina damer i lokalen ,och oljiga discobyggare som står med tändsticksben och pumpade biccar å stirrar förskräckt !

EXAKT tackar vet jag gammla Mammut gym på tjärhovsgatan på söder äkta hard core gym dock försvann det för många år sen :(

åhh vaffå finns d ingen sån i malmö???? :S hade behövt nån som springer bakom en me piskan. men har faktiskt börjat springa på kvällarna nu. så nån form ska man fan komma till innan thailand i april. som tur e har man en sån där anabolablattehund som pushar en framåt när benen inte orkar mer. men ja ska inte ge upp.....skaaaaaaaaaaaaaaa träääänaaaaa! :D :D

Good luck bully! Du kan ju lägga upp lite bilder med resultat sen. ;) :tummenupp Så kanske ja lägger upp lite me mina resultat efter thailand. :D :tuttar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti