bullysmile
Killing time? time kills you!
Tränade bra förut då polaren och jag tränade ihop, nu har han lagt av och försökt träna utan partner till och från men det fungerade inte. Försökt ta med andra polare men de är klena kärringar som gnäller hela tiden och hittar på ursäkter för att slippa träningen. Så jag har inte tränat på 2år typ.
Jag är så sugen på att komma igång igen och vill verkligen det men motiviationen dör ut fort när man inte har en träningspartner. Har haft träningskort som jag betalat för under dessa 2år för att få mig själv att ta mig till gymmet men det har inte funkat så bra.
Så nu undrar jag ifall nån inom sthlms området känner som jag eller kanske redan tränar idag men skulle inte ha nåt emot att få en träningspartner.
Är en envis jävel som gillar att träna stenhårt.
176cm och väger idag 72-73kg (hög Bf)
Då jag tränade som mest vägde jag 76 med 8% i Bf
Knäböj 140kg
Marklyft 140kg
Bänkpress 1x130kg och 4x110kg
Idag har jag träningskort på fitness 24/7 och tycker det är ett ok gym, då jag lyckats träna har jag varit på den lokalen som ligger vid stureplan då det är väldigt nära mitt jobb. Vill inte köpa ett nytt gymkort men kan träna på deras andra lokaler ifall det behövs.
Jag betalar 149kr i månaden var nån jub. erbjudande då jag skaffade det, men annars kostar det 199kr i månaden och är öppet 24timmar om dygnet året om.
Så nån som e sugen på bli stenhård till sommaren?
Jag är så sugen på att komma igång igen och vill verkligen det men motiviationen dör ut fort när man inte har en träningspartner. Har haft träningskort som jag betalat för under dessa 2år för att få mig själv att ta mig till gymmet men det har inte funkat så bra.
Så nu undrar jag ifall nån inom sthlms området känner som jag eller kanske redan tränar idag men skulle inte ha nåt emot att få en träningspartner.
Är en envis jävel som gillar att träna stenhårt.
176cm och väger idag 72-73kg (hög Bf)
Då jag tränade som mest vägde jag 76 med 8% i Bf
Knäböj 140kg
Marklyft 140kg
Bänkpress 1x130kg och 4x110kg
Idag har jag träningskort på fitness 24/7 och tycker det är ett ok gym, då jag lyckats träna har jag varit på den lokalen som ligger vid stureplan då det är väldigt nära mitt jobb. Vill inte köpa ett nytt gymkort men kan träna på deras andra lokaler ifall det behövs.
Jag betalar 149kr i månaden var nån jub. erbjudande då jag skaffade det, men annars kostar det 199kr i månaden och är öppet 24timmar om dygnet året om.

Så nån som e sugen på bli stenhård till sommaren?