Träningsläger Anderstorp i april

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1
Hej

undrar om det finns intresse för ett träningsläger på anderstop i slutet av april?

Innehåller kommer att vara följande:

Genomgång av hoj - tips m.m
Skyddsutrustning - hjälm skinnställ m.m
Stötdämparteori - Öhlinskillar på plats
Körning med tips från mkt erfarna raodracing killar
Ev teori och lisenskurs om intresse finns

Kursen kommer att vara i 2 dagar

anledningen till att jag frågar är att jag måste hyra banan och lägga ut pengar för två dagar!..

Kanon att det finns intresse!!

/A

Jag är på. Men skippa punkten om skyddsutrustning (för det är väl inte absolut nybörjarnivå?)

Bingo skrev:
Jag är på. Men skippa punkten om skyddsutrustning (för det är väl inte absolut nybörjarnivå?)

nej absolute inte.. men vet ni tex vad som händer ínne i en hjälm?? varför tex arai är populärast bland racingfolk?? i alla kategorier m.m givitvis kommer det inte att ältas om detta i timmar.. vill bara att man ska veta skillnaden..

/A

The Pilot skrev:
nej absolute inte.. men vet ni tex vad som händer ínne i en hjälm?? varför tex arai är populärast bland racingfolk?? i alla kategorier m.m givitvis kommer det inte att ältas om detta i timmar.. vill bara att man ska veta skillnaden..

/A
Kör teorin i gryningen och på kvällen så att dyrbar bantid inte går till spillo.

Blir inte riktigt klok på vad ni har tänkt att inrikta er på,är det för alla eller bara för de som har licens/tänker ta?

GSXR1100R skrev:
Kör teorin i gryningen och på kvällen så att dyrbar bantid inte går till spillo.
:fakta

Då skall ju du och jag ägna oss åt offentlig självförnedring :D

The Pilot skrev:

/A
Kanon :tummenupp

Har du någon prisuppgift?

Jag är intresserad.

Men du kan väl inte mena allvar med:

Genomgång av hoj - tips
Skyddsutrustning - hjälm skinnställ m.m

Om jag åker hemifrån ett par dagar för att köra motorcykel på Anderstorp är tiden alldeles för värefull för att lyssna till sådant som är xxx redan på licenskursen. Detta är väl för licensierade förare?

Är det bara för licens eller kan man komma även om man inte hunnit ta den. Hade tänkt ta den så tidigt som möjligt nästa år men har inte jättekoll på när första omgången är. Kanske någon annan som vet :)

bebbe skrev:
Är det bara för licens eller kan man komma även om man inte hunnit ta den. Hade tänkt ta den så tidigt som möjligt nästa år men har inte jättekoll på när första omgången är. Kanske någon annan som vet :)

Det är för alla... detta är som sagt bara en koll på intresset.. vi får se hur upplägget blir...

Roligt att så många är intresserade på kort tid...

/A

The Pilot skrev:
Det är för alla... detta är som sagt bara en koll på intresset.. vi får se hur upplägget blir...

Roligt att så många är intresserade på kort tid...

/A

Lägg in en licens tagning sammtidigt vetja :)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back