Träningskväll 26 juni för mc

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Helkväll på Knudan för mc tisdagen 26 juni kl. 17.00 - 21.00. Anmälan öppnar ca. 16.45.

Kostnad HMS medlem 300:-, icke medlem 400:-.
Klasser amatörer. B-licensierade och A-licensierade uppdelade i olika träningspass beroende på antalet anmälningar.

Välkomna :)

http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2549

Någon hur vädret är rund Helsingborg /Knutstorp nu??

Ett torrpass och sedan kom monsunregnet, det ryktas att Humlan bogserade runt Oscar på 1.14 tider i blötan.

Ett torrpass och sedan kom monsunregnet, det ryktas att Humlan bogserade runt Oscar på 1.14 tider i blötan.

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! För att slippa höra hans kackel så väntade jag på honom och släppte förbi honom på rakan. Efter det så körde jag om honom, räckte finger och drog ifrån. Då blev han sur och åkte hem. Jag fortsatte ett pass till (slutade regna, men fortfarande blött överallt) och då blev det 1.10,4 :arsele

Last edited:
Det var kul så länge det varade. Jag tyckte dock det var jobbigt med alla snabba förare i samma grupp som oss lite långsammare, är inte riktigt van än efter tre gånger på banan. Det är väl bara att vänja sig I guess.
Sänkte ju personbästa till 1:13.12 så helt kattskit kan det ju inte ha varit, sen lyckades jag radera hela passet i laptimern så jag har ingen aning om hur de andra varven såg ut, hur jämnt jag körde och så... :tummenupp

EDIT: Personbästa sänktes från 1:14.79.

Last edited:
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! För att slippa höra hans kackel så väntade jag på honom och släppte förbi honom på rakan. Efter det så körde jag om honom, räckte finger och drog ifrån. Då blev han sur och åkte hem. Jag fortsatte ett pass till (slutade regna, men fortfarande blött överallt) och då blev det 1.10,4 :arsele

Konstig beskrivning av sanningen. Du klarade inte av att åka fort före jag bogserade dej. Sen släppte jag förbi dej i slutet av rakan och inkasserade ett finger. Fick du bra självförtroende av att bli förbisläppt?

Konstig beskrivning av sanningen. Du klarade inte av att åka fort före jag bogserade dej. Sen släppte jag förbi dej i slutet av rakan och inkasserade ett finger. Fick du bra självförtroende av att bli förbisläppt?

Så här lät det i min telefon på vägen hem: "Jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag fick stryk"

Att ni två bara orkar hålla på... :wiggle

Jag tyckte att kvällen sög. Dock vädrets fel och ingen annans.
300 spänn för 6 varv är hårt. Speciellt när man bara fick ut 1 (av 7) vettigt pass dagen innan. Också tack vare det växlande vädret... :huvet

Tycker allt går emot mig just nu... :gnissla

.

Speciellt när man bara fick ut 1 (av 7) vettigt pass dagen innan. Också tack vare det växlande vädret... :huvet

Tycker allt går emot mig just nu... :gnissla

.
Ånä, inte vara negativ nu. Se det från den positiva sidan, du har ju blivit en riktig demon på att byta fälgar :hihi

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...