Träning vid racehouse!?

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Efter ett uppehåll på fem månader pga. skada så tänkte jag att träningen skulle återupptas...

Är det fortfarande träning vid racehouse, är det söndagar som gäller som det alltid har varit?

Är det några som skall dit denna helg? Man måste väl vara ett antal för att få köra/träna >5 st!?

Vilka skall köra? Jag kan ringa och boka...

Efter ett uppehåll på fem månader pga. skada så tänkte jag att träningen skulle återupptas...

Är det fortfarande träning vid racehouse, är det söndagar som gäller som det alltid har varit?

Är det några som skall dit denna helg? Man måste väl vara ett antal för att få köra/träna >5 st!?

Vilka skall köra? Jag kan ringa och boka...

då jag inte ska till mässan (:mad:) så kanske jag är med :) dvs om jag får tvättat hojen och ordnat lite :) föresten hur är det, kan man köpa speciell 2t olja där?

körning Söndag 28/1 11.00 fram till 15.00

Någon måste väl köra!?

då jag inte ska till mässan (:mad:) så kanske jag är med :) dvs om jag får tvättat hojen och ordnat lite :) föresten hur är det, kan man köpa speciell 2t olja där?

Du skall väl ha en "low-smoke" olja. Men skulle detta vara bättre??? Är nog inte så mycket om (1) kör 2-takt, öppna porten :D

Last edited:
körning Söndag 28/1 11.00 fram till 15.00

Någon måste väl köra!?

Du skall väl ha en "low-smoke" olja. Men skulle detta vara bättre??? Är nog inte så mycket om (1) kör 2-takt, öppna porten :D

hmm okej :) frågan är om inte shell advance är det :) sen är jag för trött för att riktigt fatta resten av ditt meddelande :D

Vad måste göras med hojen för att få köra där?

Tanka miljösoppa har jag fattat att man måste men måste man bygga om nåt på hojen..?

Vad måste göras med hojen för att få köra där?

Tanka miljösoppa har jag fattat att man måste men måste man bygga om nåt på hojen..?

Som "happy hanukkah" säger uppsamlingskärl. köp dig en coca-cola flaska och dra ner slangarna från förgasaren till flaskan. flaskan monterar du med buntband!
-Klart

Som "happy hanukkah" säger uppsamlingskärl. köp dig en coca-cola flaska och dra ner slangarna från förgasaren till flaskan. flaskan monterar du med buntband!
-Klart

jag föredrar fjällyoghurt :D

Bifogat

• yoghurt.JPG
    yoghurt.JPG
    72.8 KB · Visningar: 57
  • yoghurt2.JPG
    yoghurt2.JPG
    83.3 KB · Visningar: 66
Okej, nu fick jag lite halvångest här... Om jag kör hojen ner, måste jag tömma tanken och tanka miljösoppa när jag kommer ner då? :va

Shit va sugen jag blev nu... :3freak

Det är bara att åka ner och köpa lite miljö soppa du behöver nog inte tömma den hör efter men se till att du inte har så mycket i den när du kommer dit.

Jag har varit där och kört själv det är inga problem bara man visar hänsyn till dom mindre motorcyklarna.

Lär komma ner om två veckor gjorde en vurpa förra helgen som inte riktigt har läkt än.

jahapp nu sitter man här och är förbannad, jävla skitstift till att lägga av när jag behöver det :4skrika

Sjukt roligt! Helt slut nu efter att ha kört hem också, tror jag körde tre pass - vurpade på andra och slog i höften men det blir nog bara ett blåmärke och tredje passet körde jag rätt lugnt, fegade lite och var ganska sliten... Nu är jag HELT utsliten och så ska man till jobbet vid tio ikväll... Blir till att powernappa stenhårt efter duschen... :3freak

Grymt glad att jag körde ner och provade, det blir lätt fler rundor!

Sjukt roligt! Helt slut nu efter att ha kört hem också, tror jag körde tre pass - vurpade på andra och slog i höften men det blir nog bara ett blåmärke och tredje passet körde jag rätt lugnt, fegade lite och var ganska sliten... Nu är jag HELT utsliten och så ska man till jobbet vid tio ikväll... Blir till att powernappa stenhårt efter duschen... :3freak

Grymt glad att jag körde ner och provade, det blir lätt fler rundor!

bra :) då kanske min hoj funkar nästa gång också :( hur gick det när du vurpade?

Vi var tre tappra personer (Samota, imaster, Mr A) som kämpade mot små snabba saker...

Jag och imaster bjöd på dagens omkullkörningar :yoparty

Hoppas att det kommer fler motarder nästa körning, så vi kan få en grupp enbart med motarder...

:tummenupp för imaster som vågade komma och prova på bankörning, då han endast ägt en motard i två veckor. Bra kört för första gången!

Fy fasiken va roligt. E jätte nervös för den dagen då man första gången testar bana :) Folk kommer skratta som aldrig förr :D

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back