Träning före R1000 racet på gelleråsen 6-7 sept?

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
TÄnkte prova att köra mitt första r 1000 race på gelleråsen den 6-7 september. Men undrar om de kommer vara någon träning på fredagen innan och i så fall hur mycket och pris? Någon som vet? har bara kört där en gång innan å vore gott å lära sig hitta runt:D

Det kommer att vara fredagsträning, betalas alltid på plats när det är SO på Gelleråsen. Har för mig att det brukar kosta 400kr och då brukar man få 3 st 20 min pass.

/Nitrous

Det kommer att vara fredagsträning, betalas alltid på plats när det är SO på Gelleråsen. Har för mig att det brukar kosta 400kr och då brukar man få 3 st 20 min pass.

/Nitrous

kanon.....:tummenupp

har anmält mig så ska bara betala in me. sen kommer ett tidschema på mailen antar jag? ja de blir nog bra detta:D

Ja jävlar... Det är också ett sätta att starta på... ett av de värsta R1000-rejsen under året. ;)

Ja, gänget som kör har kört ett antal träningar och tävlingar, det är bittra poängstrider så här i slutet av säsongen, vissa är lite mer taggade än vad deras lappade hojar tillåter och för att krydda detta så brukar det dyka upp ett gäng noobisar som kör sin första tävling.

R1000 i samband med SO/UEM är riktigt bra. R1000 i samband med andra SO är en skräck att vara funkis på.

Ja, gänget som kör har kört ett antal träningar och tävlingar, det är bittra poängstrider så här i slutet av säsongen, vissa är lite mer taggade än vad deras lappade hojar tillåter och för att krydda detta så brukar det dyka upp ett gäng noobisar som kör sin första tävling.

R1000 i samband med SO/UEM är riktigt bra. R1000 i samband med andra SO är en skräck att vara funkis på.

:confused: :confused: Förra året tog sig alla imål ( inga vurpor alltså ) både på EM och SM tävlingarna har jag för mej.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT