Jokenr1
Medlem
Blev precis klart att de blir tullar runt om i Göteborg. Hur kommer detta påverka de tvåhjuliga fordonen? För skatten gäller ju bara bilar och lastbilar. Jag är sugen på att köra året runt om det inte ligger massa snö 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom gbg inte kan ta ut skatt av andra än göteborgare så fungerar inte det, dom vill beskatta utbölingar.Det hade varit bättre att lägga på nån krona på skatten, vad kostar inte alla tullstationer att bygga och underhålla?
Jag vill inte heller ha skiten men ärligt så mycket trafik är det inte. OK ibland kan man få köa lite i anslutning till tingstadstratten men hallå detta är löjligt. Får plocka plåtarna på bilen..
Eftersom gbg inte kan ta ut skatt av andra än göteborgare så fungerar inte det, dom vill beskatta utbölingar.
När Stockholm fick biltullar var det många göteborgare som tyckte det var jätteroligt.
Vad säger ni nu då, bonnjävlar?
Spelar ingen större roll vad den ligger på, du är ändå tvungen att åka på utsatt tid, fast det är klart, om den överstiger en dagslön går jag hem och låter resten betala.Personligen tror jag att trängselskatten skulle behöva vara runt 50-lappen/passage för att det ska göra någon större skillnad.
Nu får det fanimig vara nog!
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |