Träng dig inte före!

Han skulle ju naturligtvis ha slängt en kjetting i tacket på den fan :mad:

Finns ju ingenting som är mer ofint och irriternade när folk tränger sig före i filerna vid köbildning.

Min tubespelare måste visa något annat än era, då det jag ser inte är ett skit roligt:va

Ser inte riktigt problemet, ser inte heller det roliga..? Om jag hade blivit förbannad i det läget hade jag kört förbi honom, då det fanns mycket plats kvar tills sidokanten?

Jag gjorde en jäääääääävligt kvalificerat bra trängning för några veckor sen, det stod ca 10-12 bilar vid trottoarkanten, jag uppfattade dem som parkerade.
Så jag gled ju förbi allihopa och kommer fram till där min gata ansluter till en annan större gata. Då upptäcker jag att de parkerade bilarna inte är parkerade utan står och väntar på att kunna köra, jag skämdes ganska rejält när jag insåg vad jag gjort :gnissla
Körde iväg så fort jag kunde och brassade på på utfarten från stan..

Det händer ju att vissa bilförare stör sig på när man tar sig före en kö med hojen oxå... Det har hänt att nån blockerat medvetet... Här om dagen var det en som börja tokgasa och promt ville hamna framför mig igen...

...som vanligt ogillar svensken konfrontationer; nää att gorma en halv kilometer bakom en annan bil e jeTtetuFt!!!11 nu kommer hanses inavlade moppekusiner se hur mkt han äger när de kollar igenom filmen :lol

[YOUTUBE-ID]2owtk4xziBQ[/YOUTUBE-ID]

...som vanligt ogillar svensken konfrontationer; nää att gorma en halv kilometer bakom en annan bil e jeTtetuFt!!!11 nu kommer hanses inavlade moppekusiner se hur mkt han äger när de kollar igenom filmen :lol

[YOUTUBE-ID]2owtk4xziBQ[/YOUTUBE-ID]

Bättre ordning i öst:
[YOUTUBE-ID]bHxXcoqW_iA[/YOUTUBE-ID]

Edit: Åsså lita ninjaskills:
[YOUTUBE-ID]PWQDSVAmTjE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer