Träna i Örebro inför SM...

Har letat efter info om tävlingen. Är det lördag och söndag med kval på lördag och finaler på söndag??

Nesse skrev:
2207427 Har letat efter info om tävlingen. Är det lördag och söndag med kval på lördag och finaler på söndag??
Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen nesse att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info eller är det för att jag redan vet det mesta om rejset :confused:
Hur kan man missa var infon finns om man tittar på http://teknismc.se/ ?? Stor fin text i rött som berättar om tävlingen direkt på första sidan.
Du har ju dessutom anmält dig och kryssat i den rutan där det står 10-11 Juni.

Ledsen om jag låter vrång och så men jag sliter som fanken för att info ska finnas och tycker själv att det finns väldigt lättfunnet men ändå ställer folk dessa frågor :näsblod

Supermoto skrev:
2208036 Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen nesse att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info eller är det för att jag redan vet det mesta om rejset :confused:
Hur kan man missa var infon finns om man tittar på http://teknismc.se/ ?? Stor fin text i rött som berättar om tävlingen direkt på första sidan.

Ledsen om jag låter vrång och så men jag sliter som fanken för att info ska finnas och tycker själv att det finns väldigt lättfunnet men ändå ställer folk dessa frågor :näsblod
Vi ( människor) är slöa av naturen!
Vi blir bortskämda med info, frågar först och letar sedan.
Sån är jag, ska man ha något i en butk inte letar man om man kan fråga.
:)
Du har all rätt att bli lite sur men jag ska kittla dig nästa gång jag ser dig. Du är nämligen roligare när du är glad!

Supermoto skrev:
2208036 Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen nesse att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info eller är det för att jag redan vet det mesta om rejset :confused:

Du är part i målet :hihi

Men det står inte speciellt mycket mer än att det är 10-11 juni och var det är. Inget om upplägg och tider man ska infinna sig stå givakt, o gasa 4000 rpm :D

megagossen skrev:
2208123 Du är part i målet :hihi

Men det står inte speciellt mycket mer än att det är 10-11 juni och var det är. Inget om upplägg och tider man ska infinna sig stå givakt, o gasa 4000 rpm :D
där har du en poäng :)

megagossen skrev:
2208123 Du är part i målet :hihi

Jag är inte bara part i målet, jag ÄR målet :D
Träning och kval på lördagen, finaler på söndagen. 4000rpm. Det är ju allt du behöver veta (jag förutsätter att du hittar till Örebro) :tungan :)

Lite mer allvarligt:
Mer detaljerad info kommer när du får TR hemskickat, vi väntar i det längsta med att skicka detta eftersom folk anmäler sig så förbenat sent (dock får du inte tidsschema förrens på plats)...

Stor fin röd text men jag missade att läsa nedersta raden där det finns en liten blå text med länk.
Ber om ursäkt att jag orsakar massa extrajobb, beror nog mest på att jag har mycket att göra på jobbet och hinner bara som hastigast göra saker som är utanför jobbet.

Supermoto skrev:

Supermoto skrev:
2209068 (dock får du inte tidsschema förrens på plats)...

Hur blir man då meddelad när man ska vara där?

F.ö. ska TR vara förarna vara tillhanda 7 dagar innan tävlingsdagen enl. punkt 7.2 i reglementet. Tips. Skriver ni i inbjudan "TR via hemsida" så slipper ni problemet med TR & sena anmälninger & spar både pengar och tid.

Nesse skrev:
2209102 Stor fin röd text men jag missade att läsa nedersta raden där det finns en liten blå text med länk.
Ber om ursäkt att jag orsakar massa extrajobb, beror nog mest på att jag har mycket att göra på jobbet och hinner bara som hastigast göra saker som är utanför jobbet.
Hehe, ingen fara över huvud taget :pannkyss :tummenupp
Små enkla frågor är ingen fara så länge de inte kommer tjovis, hehe, tyvärr blev du "droppen som..."
Hade SVEMO skrivit rätt i sin kalender från början hade mycket bekymmer inte uppstått.

Barrett -> jag skrev inget om TR i inbjudan tror jag, borde man inte då kunna välja själv (det vore ju enklast)....

Supermoto skrev:
2209282
Barrett -> jag skrev inget om TR i inbjudan tror jag, borde man inte då kunna välja själv (det vore ju enklast)....

Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen supermoto att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info? :7peta :rofl

Läs själv reglementet latmask. Där står precis.

:hihi

Edit: att lägga ut TR på hemsidan vore ju förståss inte fel, oavsett vad man skriver i inbjudan. Om inte annat skulle du slippa en del frågor. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...