Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inget på fredagen då???Supermoto skrev:
Nesse skrev:2207427Har letat efter info om tävlingen. Är det lördag och söndag med kval på lördag och finaler på söndag??
Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen nesse att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info eller är det för att jag redan vet det mesta om rejsetNesse skrev:2207427Har letat efter info om tävlingen. Är det lördag och söndag med kval på lördag och finaler på söndag??
Vi ( människor) är slöa av naturen!Supermoto skrev:2208036Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen nesse att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info eller är det för att jag redan vet det mesta om rejset![]()
Hur kan man missa var infon finns om man tittar på http://teknismc.se/ ?? Stor fin text i rött som berättar om tävlingen direkt på första sidan.
Du har ju dessutom anmält dig och kryssat i den rutan där det står 10-11 Juni.
Ledsen om jag låter vrång och så men jag sliter som fanken för att info ska finnas och tycker själv att det finns väldigt lättfunnet men ändå ställer folk dessa frågor![]()
Supermoto skrev:2208036Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen nesse att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info eller är det för att jag redan vet det mesta om rejset![]()
Hur kan man missa var infon finns om man tittar på http://teknismc.se/ ?? Stor fin text i rött som berättar om tävlingen direkt på första sidan.
Ledsen om jag låter vrång och så men jag sliter som fanken för att info ska finnas och tycker själv att det finns väldigt lättfunnet men ändå ställer folk dessa frågor![]()
där har du en poängmegagossen skrev:2208123Du är part i målet
Men det står inte speciellt mycket mer än att det är 10-11 juni och var det är. Inget om upplägg och tider man ska infinna sig stå givakt, o gasa 4000 rpm![]()
Jag är inte bara part i målet, jag ÄR måletmegagossen skrev:2208123Du är part i målet
Men det står inte speciellt mycket mer än att det är 10-11 juni och var det är. Inget om upplägg och tider man ska infinna sig stå givakt, o gasa 4000 rpm![]()
Supermoto skrev:2208036Är det jag som felaktigt tycker att alla (ledsen nesse att du blev droppen som...) är väldigt dåliga på att leta info eller är det för att jag redan vet det mesta om rejset![]()
Supermoto skrev:2209068(dock får du inte tidsschema förrens på plats)...
Hehe, ingen fara över huvud tagetNesse skrev:2209102Stor fin röd text men jag missade att läsa nedersta raden där det finns en liten blå text med länk.
Ber om ursäkt att jag orsakar massa extrajobb, beror nog mest på att jag har mycket att göra på jobbet och hinner bara som hastigast göra saker som är utanför jobbet.
Supermoto skrev:2209282
Barrett -> jag skrev inget om TR i inbjudan tror jag, borde man inte då kunna välja själv (det vore ju enklast)....
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |