TPL i Östra skåne?

Ms C Hook

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Hoj
Kawasaki ZXR 750 -89
Lite nyfiken på vilka TPL det finns i östra delarna av skåne? Jag hade tänkt dra ihop lite evenemang, kanske lite mek, grillkvällar och kanske även nån körning, men p.g.a. att jag är lantis från K-stad är det kanske svårt att få ihop det.

(Givetvis är alla välkomna när/om något händer, även de som har långt att åka)

Nja ingen PL direkt men från stan e jag o hade varit trevligt att hitta på nått i sommar med lite fler folk. :tummenupp

Nja ingen PL direkt men från stan e jag o hade varit trevligt att hitta på nått i sommar med lite fler folk. :tummenupp

Sounds great! PL eller inte, du är ju i alla fall en hangaround :) Tycker det är lite trist att det bara är malmöiter i klubben, men det verkar ju som att hela östra delen av skåne ligger i hojdvala. :(

Hoppas det dyker upp fler där uppe! :) Och i sommar så tar det väl inte så lång tid på hoj mellan K-stad och MMA så då blir allt enklare! :tummenupp

Hoppas det dyker upp fler där uppe! :) Och i sommar så tar det väl inte så lång tid på hoj mellan K-stad och MMA så då blir allt enklare! :tummenupp

Ja, det hoppas jag också. Annars blir det väl att försöka lura ut malmöiter och andra till ge göingska skogarna. Här är faktiskt RIKTIGT fina vägar. Vart brukar man köra om man bor i malmö?

Ja, det hoppas jag också. Annars blir det väl att försöka lura ut malmöiter och andra till ge göingska skogarna. Här är faktiskt RIKTIGT fina vägar. Vart brukar man köra om man bor i malmö?

På vägarna....:gnissla Var kör ni:va

Sorry kunde bara inte låta bli. :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC