TorsdagTour 29/5 1400 Statoil/St.torp?

Rogerr

Radical Touring
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo då
Några som är sugna på en tour i eftermiddag? Tänkte putsa lite på förmiddan, så det vore ju läge på att ut o glänsa lite i eftermiddag.
Kurvevägar Hörby och ner över Österlen som förslag.

Hänger gärna på

Hej!
Hänger gärna på! först lite stressa på förmiddan,putsa visir o smörja kedjan.Sen en sväng om till föräldrarna men nog ska jag hinna till kl 14 hoppas jag,får bli full rulle förbi kamrorna,från Trelleborg ......mc tåget går väl inte av exakt tid.
Mvh Peter
R1 racer

Det var vist svalt intresse inga solskenstourare i dag. :confused: Jag kör i alla fall ut till macken och kollar vid tvåtiden.

Rogerr skrev:
Det var vist svalt intresse inga solskenstourare i dag. :confused: Jag kör i alla fall ut till macken och kollar vid tvåtiden.

Tyvärr mår :zpy :zpy skall aldrig mer dricka :öl :öl igen Hi Hi

är rent för bakis för att fabror blå skulle acceptera att jag satte mig på ett fordon i dag :gråta

micke.a skrev:
Tyvärr mår :zpy :zpy skall aldrig mer dricka :öl :öl igen Hi Hi

är rent för bakis för att fabror blå skulle acceptera att jag satte mig på ett fordon i dag :gråta

Det där med aldrig mer känns igen på nått sätt. :D

Det blev en kannonrunda i alla fall :) R1 räsern o ja avverkade ca25mil medans 18000rpm micke vekna efter drygt halva vägen.

Kanske vi kan bli nåra till på Lördag om vädret håller?

Var en jädras go runda!

Hej! Roger
Det var en jädras go runda o jätte trevligt fast vi blev så få.
Sånadär österlen turer får vi allt göra om.
Efter ca 25 mil var man allt lite mör men kommer nog o sova gott
efter det.
Tackar ännu engång för en trevlig dag o tur.
Mvh Peter R1 racer

Robz skrev:
Vaddåjj LÖRDAG :confused:
Finnes jö en Fredag däremellan! Inte bortsova denna dag :whip

Främmande och i stort behov av nytt bakdäck, jag hoppas att det kommit tills i morrn fredag. Annars blir det inte mycke körande i helgen.

Tack det samma räsern!

Rogerr skrev:
...stort behov av nytt bakdäck, jag hoppas att det kommit tills i morrn fredag...
Jamän, jamän, jmn - tröjjis bort, inge däck in - vad skall du skruva på; Z12 touring? :D
Skulle vatt mä å beställt RS jö! :whip

Robz skrev:
Jamän, jamän, jmn - tröjjis bort, inge däck in - vad skall du skruva på; Z12 touring? :D
Skulle vatt mä å beställt RS jö! :whip

Ekonomin är på ruinens brant :(
(Nästa år börjar säsongen siste maj.)

Jag ska åtminstånde köra ner ett touringdäck till innan jag tar ställning till RS eller ej.
Framdäcket är färskt och ska man ge sej in på RS på touringhojen så får det ju bli både fram o bak.
Det lär ju bli överskott på framdäck hur som helst.

Jepp rundan blev kanon, oturligt nog var jag tvungen o köra hem för jag skulle käka middag me föräldrarna o så. Men jag e glad att jag kom förbi statoll just vid samlingstiden så jag kunde åka me en liten sväng endå :) ... Kanon vägar och härligt väder, fick tillome färg på vissa ställen där solen tydligen fått in sina strålar :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti