Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zee skrev:Ladda ner Azeurus-programmet (http://azureus.sourceforge.net ) o inst.
Gå till http://thepiratebay.o**/ o välj vad du ska ladda ner.
That's it.
heimdal skrev:www.utorrent.com
http://www.utorrent.com/faq.php#Installation
tänkte skriva nåra adresser till torrentsidor här.. men har för mig att man inte fick det
EDIT: japp jag hade rätt.. "Fråga inte / Lägg inte upp länkar till ställen för nerladdning."
Starstriker skrev:Ok. Ladda ner är ju en sak, men hur fan laddar man upp filer?![]()
Gumpa skrev:Har aldrig gjort det själv, men för att skapa en torretfil så är tydligen "MakeTorrent v2.0" bra, vad jag har läst om!
@Zee - Jag tog bort länkningen i ditt inlägg..
McB skrev:Alla torrentprogram (i alla fall de flesta) har också möjligheter att skapa torrents. Finns väl ingen anledning att använda någon fristående mjukvara?
Gumpa skrev:Det är inget måste att använda "MakeTorrent v2.0", men man kan om man vill!
Gumpa skrev:@Zee - Jag tog bort länkningen i ditt inlägg..
Starstriker skrev:Ok. Ladda ner är ju en sak, men hur fan laddar man upp filer?![]()
Zee skrev:Whooops! Tack.
Du delar ut den filen du laddar ner (en film t.ex. segmenteras i stötar på ~2 MB). Dvs det laddas upp samtidigt som det laddas ner. Ä du mä?
Starstriker skrev:Joo, jag fattar hit torrents fungerar, men inte hur man skapar dom eller hur man lägger upp dom.......
Torrent suger skaffa dc.Hagster skrev:Nu vill jag veta hur denna skiten funkar. Alla snackar hur lätt allt går via torrent, hur gör man och hur funkar det? Jag fatter itna så lär mig!
MDM skrev:Torrent suger skaffa dc.
Måste nog erkänna att jag bara kör dc. Har man över 100 gb utdelat så är nog dc rätt överlägset. Har ca 15 pib info sammanlagt i de hubbar jag är ansluten till och snart kommer segmenterad nerladdningZee skrev:Det beror vad man ska ha. Populära filer plockas snabbast och enklast hem via torrents, medans ovanligare filer måste vaskas fram i guldfåran på DC++ creek.![]()
Har du breitbandt så får du lättast mest anv. för hela din anslutning om du dumpar via pirate bay.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |