Top 10 Fånigaste Blackmetal bilder

Fan e det för sopa som har knåpat ihop det?

"Also, Cradle of Filth is from Helsinki, Sweden." Sen när e helsingfors i sverige?

Även en annan sak om cradle of filth, det är inte ens black metal, mer gothic metal.

Sjunger bara om vampyrer, sagor o sånt.

Var nominerar man nya bidrag?

Last edited:
Jag är ju inte speciellt hemma på Black metal, eller gothic och vad tusan allt kan heta. Men jag tyckte bilderna såg rätt fåniga ut vet iofs inte vad som gör dem fånigare än andra liknande bilder... :va :D

Last edited:
Klockrent! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga.

Det värsta är att de tror på riktigt att de ser farliga ut. :rofl Självironin existerar knappast i den djävulsbranchen.

King Diamond och Kiss borde ha ensamrätt på tvättbjörnslack. På dem ser det helrätt ut, på dessa herrar ser det...tja......krystat ut.

Chris Ash skrev:
King Diamond och Kiss borde ha ensamrätt på tvättbjörnslack. På dem ser det helrätt ut, på dessa herrar ser det...tja......krystat ut.
Om du kör alla RR tävlingar och träningar med tvättbjörnslack i nyllet ska jag sponra dig med 1000:-

Solid snake skrev:
Hahaha, jättekul fucko, var är det black metal på den bilden? Svara på det eller du kanske inte kan skillnaden.......

Skulle bara se om du blidde lissen... har tagit bort den. :pannkyss

Markus skrev:
Klockrent! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga.

Det värsta är att de tror på riktigt att de ser farliga ut. :rofl Självironin existerar knappast i den djävulsbranchen.
Äh. Omöjligt. Dessutom har väl Cradle mången gånger sagt att de bara gör det för pening. Det som är hemskt är att datakillarna med acne och glasögon tror att det är på riktigt. Grymt roliga bilder dock.

Mech skrev:
Äh. Omöjligt. Dessutom har väl Cradle mången gånger sagt att de bara gör det för pening. Det som är hemskt är att datakillarna med acne och glasögon tror att det är på riktigt. Grymt roliga bilder dock.

För pengar? Du tjänar jävlarimej inte mycket pengar på extrem metal, möjligtvis Cradle of filth, Dimmu Borgir, Cannibal Corpse och någon till som kan plocka ut en kommunalarlön i månaden.

"Abbath looks like he just saw the fucking boogey man and doesnt know whether to run or stay and shit his pants."

"Since when did Satan have his own ice hockey team?"

H-e vad roligt...länge sen jag garvade högt framför datorn...

Chris Ash skrev:
För pengar? Du tjänar jävlarimej inte mycket pengar på extrem metal, möjligtvis Cradle of filth, Dimmu Borgir, Cannibal Corpse och någon till som kan plocka ut en kommunalarlön i månaden.
Det var väl det jag sa eller?

Markus skrev:
Tror dom det verkligen? :va
Nä, inte vet jag. Men det är väl den största målgruppen vad jag sett. Man jag är väl cynisk.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...