Blev imorse väckt av tjutande billarm och när jag kikade ut såg jag att en jävla apa hade slagit sönder dörrutan och rotade i bilen. 20 sekunder senare var jag ute, utrustad med byxor och ett slagträ, men såg bara häcken av en gammal gråblå 245 sakta försvinna. 2 minuter senare drog man iväg med hojen, men eftersom det går att rymma härifrån åt flera håll så blev det en mindre lyckad tjuvjakt. Nu till saken. Åker man till Bulten från Huddingevägen/Tullinge så kan man vid den första skarpa högerkurvan se flera nedbrända bilvrak. Min sambo var och snacka med några gubbar här i området och de var rätt säkra på att det är därifrån jagr fått besök, enligt de (och även polisen som jag frågade samma sak imorse) finns det nån knarkarcamping där i skogen. Tydligen brukar de hälsa på här vid flygfältet ibland och stjäla allt som går att stjäla. Tog sen en liten tur i skogen, men fick inte träffa några misstänkta, däremot hittade jag ett 20-tal nedbrända/sönderslagna/plundrade bilar. Tror knappast att de inte är stulna. Så vet någon om det går och kolla upp chassinummer på nåt sätt, vet någon vad det är för pack som håller till där, har någon mer lust och förstöra detta näste - hör av er. Polisen verkade inte vara särskilt intresserad av det hela.