Tjohoo,det blev en Z750

Nice, funderar på en sån själv...eller en lätt begagnad Z1000.

Grattis

Grattis till ett bra köp. Har haft min i drygt ett år nu och har varit helnöjd. Se till att rensa upp bakpartiet fortast möjligt så har du en grymt snygg hoj att glida runt på denna säsong :tummenupp

Grattis till ett bra köp. Har haft min i drygt ett år nu och har varit helnöjd. Se till att rensa upp bakpartiet fortast möjligt så har du en grymt snygg hoj att glida runt på denna säsong :tummenupp

Jag beställde med nya ledblinkers fram o bak och underkåpa, hoppas det ser bra ut nära jag får den.Har jag tur får jag hojen på fredag....

Även jag har i veckan beställt en sprillans ny Z750, svart. Den var klart snyggast och habegäret slog till direkt när jag såg den.

Fler med bra smak, skoj.

Själv så beställde jag min z750 i torsdags men jag tog en ny -08 istället för där är även ramen svar. :tuttar

Kommer rensa bakdelen, byta blinkers och inhandla ett cs slipon så den kommer se ut något så här :banana

index.php

Tyvärr är leveranstiden ca 2 veckor,men då kanske det hinner bli fint väder igen.

Fler med bra smak, skoj.

Själv så beställde jag min z750 i torsdags men jag tog en ny -08 istället för där är även ramen svar. :tuttar

Kommer rensa bakdelen, byta blinkers och inhandla ett cs slipon så den kommer se ut något så här :banana

Tyvärr är leveranstiden ca 2 veckor,men då kanske det hinner bli fint väder igen.

bra val :tummenupp

Funderar oxå på en sådan ......hmmmm mer pengar skulle man ha....

Snygg är den, ingen aning om hur den är att köra bara - förmodligen riktigt bra :Bugar

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon