Tjockisar portade på Donken

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Aftonbladet...igen:

Läkare vill ha små McDonaldsdörrar
Snabbmatskedjor som McDonalds ska tvingas bygga trängre dörrar. Det skriver den brittiska tidningen the Sun, uppger SR Västerbotten.

De smalare dörrarna ska till för att minska medborgarnas övervikt är det tänkt. Tidningen rapporterar att förslaget om trängre dörrar förts fram vid en läkarstämma i London.

30 cm bör dörrarna vara för att de överviktiga ska hindras från att ta sig in i hamburgeriet.

Hur ska dom göra med McDriven??
Begränsa takhöjden till 120cm eller införa en maxvikt på 1100Kg? :D

Vad blir nästa steg. Alkolås på Systemet eller lungröntgen i tobaksbutiken?

:rofl 30 cm ???

Då lär jag inte komma in i alla fall, har betydligt mer än 30 cm mellan axlarna och vänder jag på mig och försöker gå in på 'sidan' så tar bröstkorgen i.

30 cm är det nästan bara anorektiker som har.

Dock så spelar det ingen roll för mig då jag aldrig äter på MCDonalds utan jag tar hellre en proteindrink på det lokala gymet :tungan

:rofl
Det där var det sjukaste ja hört på länge! :kocko
Det är väl upp till en själv var man ska äta. Tänk hur mycket minus dom skulle gå i t.ex Usa, där är det inte en jävel som skulle kunna komma in igenom en så liten dörr:)

:banana

I USA så är det inte upp till var och en vad man äter. Först blir dom feta som hus, sen stämmer dom McD för att dom ätit sig för tjocka. Har för mig att nån tjockis-förening i USA klagat på att McD's stolar är för små... att dom blir diskriminerade.. det är KOCKO... :kocko

Tycker att smala dörrar är en skitbra ide. Kan man inte tänka själv så...

Mechanic_D skrev:
Det är väl upp till en själv var man ska äta. Tänk hur mycket minus dom skulle gå i t.ex Usa, där är det inte en jävel som skulle kunna komma in igenom en så liten dörr:)

Pejo skrev:
I USA så är det inte upp till var och en vad man äter. Först blir dom feta som hus, sen stämmer dom McD för att dom ätit sig för tjocka. Har för mig att nån tjockis-förening i USA klagat på att McD's stolar är för små... att dom blir diskriminerade.. det är KOCKO... :kocko

Tycker att smala dörrar är en skitbra ide. Kan man inte tänka själv så...

"Du är för tjock, du får inte äta på min restaurang" :kocko

Man får nog ta den här nyheten för vad den är... en enskild läkares åsikt om jag förstod texten rätt.

Njae. Du är för tjock - ska du äta på min restaurang så får du fan inte stämma mig. Men eftersom du kan göra det ändå, så får du inte äta på min restaurang.

Mechanic_D skrev:
"Du är för tjock, du får inte äta på min restaurang" :kocko

Max levererar skitburgare av sällan skådat värdelös kvalitet. Ungefär som McD mao.

gladh

Ett A4 är ~30 cm!! :dummer

Undrar om de har samma begränsning på UT-dörren oxå? :va

Tar man sig in skulle det kunna bli så att man inte tar sig ut efter en svulstig måltid! :lol

Satsa pengar på friskvård istället och ta bort all denna jävla stress ifrån samhället så slipper man käka snabbmat överhuvudtaget.

Så folk är tjocka för att de är stressade? Jag trodde det var för att vi var lata.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back