tjenare fran andra sidan

utlandspojken

Brysselkal gor dig STARK!
Gick med
16 Oct 2008
Hoj
08 Honda XR650L
Jag e en svensk pojk bosatt i Santa Barbara, California... har har jag pressis kopt en sprojtans 2008 XR650L... glad som fan.. men kommer kanske behova lite hjalp att satta lite spratt pan.. just nu fett pank sa losningar som inte kostar $ e det som galler just nu.. kanske ska skapa en ny trad ngnstans? Okay alla.. glad att prata lite svenska och glad att ni finns!! hej hej och tack

:bow

Jaog hayr vairät däir! in Santa barrrbarra. Köpte ein nuew motor for mi R-huan. Najs place!

welcöm

tack, tack :)

"Har ni det varmt och skönt nu"

jo tack.. he He idag va det riktigt varmt.. Indian Summer som dem sa.. typ 32-33.. tankte pa hur ni har det dar hemma.. :rolleyes: saknar svea en smula trots host rusket.. naval.. jag cruisar pa har... min Honda e saaa najs i bergen.. trycker ur och dyker in hela dagen igar.. var ledig fran jobbet och forsoker "brake in" min stora roda gris :D .. giller verkligen underarms kryddan i hojjen.. kolla lite bilder...

det e Santa B ni ser laaangt dar nere... det har va igar!

DSC00679.jpg

DSC00681.jpg

DSC00686.jpg

DSC00691.jpg

Last edited:
Välkommen!

Usch inga fler såna (härliga) bilder tack! :huvet
Grattis till hojen förresten :)

Mvh
Dio

kowlsujpare.. lol

sekert ingen av er (ni har juh tid) som vet hur man korkar upp den ngt constipated XR650L ? ;)

tack foresten Dioxin.. jag e jette gla! jag har aldri haft en ny hojj forr... nar jag starta den forsta ggn.. jag myste som fabian!

Last edited:
kowlsujpare.. lol

sekert ingen av er (ni har juh tid) som vet hur man korkar upp den ngt constipated XR650L ? ;)

tack foresten Dioxin.. jag e jette gla! jag har aldri haft en ny hojj forr... nar jag starta den forsta ggn.. jag myste som fabian!
Jag tror att det finns en XR650 tråd på forumet.
Trevliga cyklar.
Även om jag föredrar XR600, eftersom jag vill ha enkla cyklar utan vätskekylning och trams.

De flesta håller inte med mig.
Jag har fel.
Bryr mig inte.

Kan tänka mig att det skiljer något mellan europa och USA modellerna av XR.
Men:
Det första man brukar göra är att öppna upp luftburken för bättre flöde.
Samtidigt bör avgassisdan öppnas upp.
Detta gör att motorn får mer luft.
MÅSTE kolla så att motorn får tillräckligt med bensin efter detta.
Munstycken är billiga.
Prova dig fram.
Hellre för mycket än för lite bensin.

Har aldrig skruvat XR650, men i XR tråden finns säker hjälp att få.
Eller www.soe.se .

okay skrotis, aven om du later mer som Bjorklund... :( :) det ar nog ratt sa praxis.. som du sager.. byta ut papp filtret och kanske borra ett hal eller tva i insatsen, sen jetta litte grand.. hmm.. okej okej.. onskar jag hade mer stalar till typ feta mufflern och kanske friflodes grenror.. jag ska kolla har vad som kan hittas.. tack Nisse

Last edited:
okay skrotis, aven om du later mer som Bjorklund... :( :) det ar nog ratt sa praxis.. som du sager.. byta ut papp filtret och kanske borra ett hal eller tva i insatsen, sen jetta litte grand.. hmm.. okej okej.. onskar jag hade mer stalar till typ feta mufflern och kanske friflodes grenror.. jag ska kolla har vad som kan hittas.. tack Nisse

Klicka "Visa nya inlägg".

Fy vilka otäcka bilder ... Nädå, jag är inte alls avundsjuk! Helt ok med 3 plusgrader, mörker o en hoj som är nerbäddad till nångång i april... i bästa fall. :)
Välkommen hit och kör fint i dom där läckra kurvorna!

Välkommen :tummenupp Känns bra att du inte blir som Viktoria Silvestet och låtsas som hon inte kan svenska, sånt är lite fånigt :tummenupp

nej, jag är inte alls avundsjuk:huvet

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...