Tjena hallå!

Zoki

Testdriver
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
Fireblade -97, Honda CBX750F
Tjena folk! Japp, då var man med. Ärligt talat så förstår jag inte riktigt hur det funkar, men det löser sig...

Zoki skrev:
Tjena folk! Japp, då var man med. Ärligt talat så förstår jag inte riktigt hur det funkar, men det löser sig...

Välkommen :tummenupp Du lär dej snart...sporthoj.com WILL take the control of your life :brynad

instämmer med föregående ja...... man är ju mest troligt lite :kocko

Stackare.. har du också hittat hit, du lär aldrig komma härifrån :galen

Annars... välkommen hit till ett gött gäng :tummenupp

TheDude skrev:
Välkommen :tummenupp Du lär dej snart...sporthoj.com WILL take the control of your life :brynad
Det känns ju gött att någon kan ta kontroll över ens liv :skrämd Det finns mer natt ugglor en mig med andra ord... :banana

Välkommen killen! Är du med på söndag till Göteborg på "En dag på strippen"?? :yoparty

Ska skramla ihop ett gäng tänkte jag.. Får väl se om vår käre kollega har fått tag i någon hoj eller inte tills dess.. :va

essey skrev:
Välkommen killen! Är du med på söndag till Göteborg på "En dag på strippen"?? :yoparty

Ska skramla ihop ett gäng tänkte jag.. Får väl se om vår käre kollega har fått tag i någon hoj eller inte tills dess.. :va
Tjena! Det var bra i söndags :tummenupp Det var lite dåligt med kolleger bara... men det blir säkert fler race fram över :yoparty Ha de gött!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon