tjena alla på sporthoj

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
tjena!
är en kille på 21 år och är ägare till en yamaha fj1200 inge å hurra för kanske men billig å köpa å äga :D
den köptes i höstas när de var vinterpriser ;)
fyllde 21 nu i mars så imorn den 16:e ska ja övningsköra för första gången på körskola och den 21:a april så skriver jag upp och om man klarar det då så bokar man uppkörning :D

jag bor i karlskoga så om det finns nån som bor i närheten som är med här så kanske man kan samåka i sommar om man fixat kortet :P

slänger upp två bilder på pärlan :D
bb5200911055811b7.jpg

75520091106448abc.jpg

Lycka till med kortet och välkommen hit, ge fan i prestigetänkandet när du tror att du blivit varm i kläderna så kommer allt gå fint :)

Välkommen och lycka till med körkortet.

Jag har själv haft en FJ1200, mycket bra hoj! Åkte till Portugal med den, funkade fint.

idag körde man första lektionen fan va svårt de va i trafiken gick de bra men de där jävla banerna när man ska kö i gångfart gick åt helvete :( men men när man kom hem så vart de att öva å gö 8:er me min å de gick riktigt bra :D

hej och välkommen, grattis till din hoj och som någon annan sa, om prestige tänkade, du kommer ha kul med din hoj, man behöver inte ha en ny gixxer eller liknande för att det ska vara roligt att åka hoj. Lycka till med körkotet

det är känslan som räknas när man är där ute på vägarna inte vad man kör.... lycka till !

Välkommen, lycka till med körkortet!:tummenupp

Hur kändes det att övningsköra?:yoparty

tack alla ihop :D

nja var just när man körde den där jävla banan när man ska åka i gångfart ville sätta ner foten hela tiden :P
men ute i trafiken gick de riktigt br aändå :D
sen när man kom hem så tog man ut fj:n å börja öva sig att gö 8:er me den tyckte de kändes som man hade bättre ballans me den :S

Bara att öva öva o öva så kommer det. Lycka till o välkommen hit.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman