Tjejkväll på Ava mc

Kommer de ha en "hen" kväll snart?

Eller är man välkommen överallt när som om man är en hen?

Nu tycker jag att vi killar ska få en kväll någonstans!
Med chips! och hojåkning! och öl på kvällen för alla myndiga! :fyllisar

Är tyvärr uppbokad den dagen men annars hade jag gärna gått.

Tycker att det är ett bra initiativ, det är inte alltid så lätt att göra sin röst hörd bland ett gäng gubbar eller för den delen våga ställa "dumma" frågor om mekande t.ex bland ett gäng hormonstinna grabbar som tycker att Ulf Brunnberg är en hyvens kille.

Trots att detta är en stor orättvisa mot män är det en utmärkt chans att få lära sig att meka lite, ha kul och lära känna andra tjejer som kör hoj.

Det var mina 5 kalaspuffar

Är tyvärr uppbokad den dagen men annars hade jag gärna gått.

Tycker att det är ett bra initiativ, det är inte alltid så lätt att göra sin röst hörd bland ett gäng gubbar eller för den delen våga ställa "dumma" frågor om mekande t.ex bland ett gäng hormonstinna grabbar som tycker att Ulf Brunnberg är en hyvens kille.

Trots att detta är en stor orättvisa mot män är det en utmärkt chans att få lära sig att meka lite, ha kul och lära känna andra tjejer som kör hoj.

Det var mina 5 kalaspuffar

Klart ni ska ha tjejkväll och lära er meka lite, tycker det är kanonbra, kul med tjejer som kör hoj, men kan inte låta bli att retas lite med er :krama

Klart ni ska ha tjejkväll och lära er meka lite, tycker det är kanonbra, kul med tjejer som kör hoj, men kan inte låta bli att retas lite med er :krama

Klart du ska få retas, det lät lite bittert bara och det finns faktiskt folk som på allvar tycker att Ulf Brunnberg har rätt vettiga åsikter :rofl

Hade dom haft slangarskola hade jag bokat av det jag har inplanerat, att köra på bakhjulet är nåt jag gärna skulle försöka lära mig bland ett gäng tjejer (som förhoppningsvis inte tycker att man är mesig som bara får framhjulet att lyfta 2mm) :hojsmilie

Det där är ju så jävla fånigt!
Varför skulle nån tycka att nån är mesig för att dom inte kan åka på bakhjulet?

Ge er ut med grabbarna som kan och få lite tips istället. :tummenupp

Klart du ska få retas, det lät lite bittert bara och det finns faktiskt folk som på allvar tycker att Ulf Brunnberg har rätt vettiga åsikter :rofl

Hade dom haft slangarskola hade jag bokat av det jag har inplanerat, att köra på bakhjulet är nåt jag gärna skulle försöka lära mig bland ett gäng tjejer (som förhoppningsvis inte tycker att man är mesig som bara får framhjulet att lyfta 2mm) :hojsmilie

Håller med Ricken, alla har varit nybörjare. Kille som tjej. Ingen av de jag känner som kör hoj skulle tycka att du är mesig för att hjulet "bara" lättar 2mm. Som sagt, alla har varit nybörjare.
Kommer ihåg hur det var själv när man skulle lära sig att köra på bakhjulet. Så fort hjulet lättade så lutade jag mig framåt för att hålla ner det. :va
Man får träna bort rädslan och lära sig tycka att det är en skön känsla med framhjulet i luften än tvärt om. ;)

Last edited:

Hur coolt som helst om en tjej vill köra på bakhjulet men varför lära dig bland ett gäng tjejer bara?? lär dig av någon som kan oavsett om det är en tjej eller kille eller varför inte en hen? :yoparty Håller med Ricky!

Haha nästa gång jag ser nån som kör på bakhjulet ska jag försöka jaga ikapp och tvinga vederbörande att lära mig :D

...det är nog mycket fegheten som ska övervinnas får väl erkännas, men det ser ju så jäkla tufft ut!

Skulle kanske masa sig dit med en stor protestskylt och klaga över könsdiskriminering.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT