Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag att vi killar ska få en kväll någonstans!
Med chips! och hojåkning! och öl på kvällen för alla myndiga!![]()
Varför? Någon som hört talas om en killkväll...?
Blir så mycket roligare när underåriga får bira![]()
Det är ju diskriminering emot kvinnorna eftersom de inte får delta då ju!
![]()
Är tyvärr uppbokad den dagen men annars hade jag gärna gått.
Tycker att det är ett bra initiativ, det är inte alltid så lätt att göra sin röst hörd bland ett gäng gubbar eller för den delen våga ställa "dumma" frågor om mekande t.ex bland ett gäng hormonstinna grabbar som tycker att Ulf Brunnberg är en hyvens kille.
Trots att detta är en stor orättvisa mot män är det en utmärkt chans att få lära sig att meka lite, ha kul och lära känna andra tjejer som kör hoj.
Det var mina 5 kalaspuffar
Klart ni ska ha tjejkväll och lära er meka lite, tycker det är kanonbra, kul med tjejer som kör hoj, men kan inte låta bli att retas lite med er![]()
Klart du ska få retas, det lät lite bittert bara och det finns faktiskt folk som på allvar tycker att Ulf Brunnberg har rätt vettiga åsikter
Hade dom haft slangarskola hade jag bokat av det jag har inplanerat, att köra på bakhjulet är nåt jag gärna skulle försöka lära mig bland ett gäng tjejer (som förhoppningsvis inte tycker att man är mesig som bara får framhjulet att lyfta 2mm)![]()
Klart du ska få retas, det lät lite bittert bara och det finns faktiskt folk som på allvar tycker att Ulf Brunnberg har rätt vettiga åsikter
Hade dom haft slangarskola hade jag bokat av det jag har inplanerat, att köra på bakhjulet är nåt jag gärna skulle försöka lära mig bland ett gäng tjejer (som förhoppningsvis inte tycker att man är mesig som bara får framhjulet att lyfta 2mm)![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |