Tjejen på bussen...

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Eftersom det går sådär bra för Drysen(:rolleyes:) så tänkte jag göra en liknande tråd... Jag åkte buss alldeles nyss och satte mig framför en skitsnygg tjej som jag dessutom tror är samma tjej som jag gav min första "frivilliga" puss till. Jag vågande givetvis inte säga någonting, inte ens när våra blickar möttes länge när vi skulle gå av:huvet.

Just nu är hon på handledarkurs lyckades jag lista ut genom lite tjuvlyssning på ett av hennes telefonsamtal och jag sitter på ett bilbliotek eftersom simhallen var stängd. Så nu är den stora frågan ska jag smyga mig till trafikskolan och vänta utanför och prata med henne eller ska jag inse att hon aldrig vill ligga med mig i alla fall...

...man ska ALDRIG sluta hoppas på att få ligga.

Varje tjej är en möjlig kandidat. Gå dit!:tummenupp

...berätta gärna hur det gick

Haha så jävla bra.... ligg lite åt oss andra oxå som aldrig får göra det:gråta

Fick reda på att han nu sitter på samma buss som tjejen igen! :stalker Vi får se hur det går:tummenupp

Har fått reda på att tjejen i fråga redan har pojkvän...Tycker synd om dig Gubben!:pannkyss Men du vet att vissa finländska kamrater alltid ställer upp på ett sympatinyp;) :blah

Fast nu slipper vi ju 30 sidors lång väntan på att du ska ta steget och fråga om nummer osv...

/Din kompis Louize:tuttar

Nu så ser att nyheterna har läckt ut lite här:D Kortfattad så "råkade" jag hamna på samma buss som henne igen och efter 20 min modsamling så gick jag och pratade med henne. det visade sig att det var inte den tjejen jag tänkte på utan nån helt annan men vi hade tydligen bott grannar..

I alla fall hon var ju snygg så jag bjöd ut henne men hon hade ju som sagt redan en pojkvän. Synd men så är det:gnissla

Den här tråden gick lite snabbare än drysen´s.. :D :D

Haha lite snabbare gick det:D Men ibland måste man ju ha nytta av att ha varit en av göteborgs bättre dörrförsäljare också. Så jag kan spela väldigt självsäker om det skulle behövas, vilket det gjordes i det här fallet:rolleyes:

Jaja får väl se om jag ser nån annan snygg tjej på bussen imorgon:tungan

Wtf? En kullaviksbo? Så det flörtas på blå express eller?
Annars är det bara brats som snackar mode på den bussen...
(personliga erfarenheter)
Vart håller du till nånstans? jag bor nästan nere i hamnen
och har aldrig sett en gpx i närheten...!?

Wtf? En kullaviksbo? Så det flörtas på blå express eller?
Annars är det bara brats som snackar mode på den bussen...
(personliga erfarenheter)
Vart håller du till nånstans? jag bor nästan nere i hamnen
och har aldrig sett en gpx i närheten...!?

jamen en kullaviksbo:tungan jag tror aldrig jag har rastat gpxen nere i hamnen faktiskt, vad ska man där och göra där finns ju bara massa sura båtägare som gnäller om allt.

Japp jag flörtar på den bussen, så passa dig ifrån att åka med :brynad

haha! funkar det verkligen att bussragga? :D

det funkar alldeles utmärkt bara dom inte har pojkvän:mad: :huvet Jag som trodde att jag hade henne på kroken:näsblod

Det är nästan som att ragga på krogen bara det att offret är nyktert och har mp3hörlurarna intryckta så långt det bara är möjligt:tungan

det funkar alldeles utmärkt bara dom inte har pojkvän:mad: :huvet Jag som trodde att jag hade henne på kroken:näsblod

Det är nästan som att ragga på krogen bara det att offret är nyktert och har mp3hörlurarna intryckta så långt det bara är möjligt:tungan

ingen match utan målvakt... bara finta målis ( pojkvännen) o scora...

Ett stenm hårt tips är annars att leta upp cheyer på ICA som ställer korgen sådär på en kant av frysdisken eller nåt..

Bara "peta till den lite" så att den rasar (vilket givetvis skedde av en slump, att den rasade alltså). Så erbjuder man sig naturligtvis (som den gentleman man är) att plocka ihop hennes mjölk och potäter :tummenupp

Funkat 1 av 1 gång.. Vilket ger en hitrate på 100%..

Det är inte illa!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back