Tjejdag på Knutstorp...

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
:hej Hej hej! Jag vill bara kolla om det är fler tjejer än jag från detta forum som ska upp till Knutstorp nästa fredag? Om det är så, kan vi inte samlas någonstans och köra upp tillsammans...

Jag vill oxå höra, det kanske är en dum fråga, om jag ska kolla om mc:n klarar bullerkravet på max 95db... Ja, det är en 600 kubik och låter normalt inte mer än en symaskin men jag har bytt till ett remus..... Helt enkelt, jag har inte riktigt koll på sånt där... vill bara att det ska låta bra :rodnar

Vill du vara helt säker på att inte få tok-meka uppe på Knutstorp den 27:e skall du nog slänga på originalsystemet.

Vi ses nästa fredag då jag och några andra skall funktionära den dagen.

Jag kommer upp som föråkare åxå :D man måste ju kolla om det finns några läckra rejsingbrudar att mingla med, jag kan visa hur det går till med både det ena och det andra :whip

Japp, jag ska dit o köra. Verkar inte som om det är så många anmälda bara.. Men skoj ska det bli!

/ Sportbikebabe

Är det någon som har tillgång till en mätare? Det skulle vara kul att se hur mycket det låter/bullrar...

Tweetie skrev:
Är det någon som har tillgång till en mätare? Det skulle vara kul att se hur mycket det låter/bullrar...
Kör ner till SBP med lite fikabröd, dom bull-er testar gratis om du e snäll :tummenupp

Jag ska köra, men kommer dit med hojen på släp.
Vi ska tokmeka i morron, besiktning på tisdag. Håll tummarna att det går vägen :tummenupp

Eftersom att jag är en list människa :) så kommer en sådan här:

1) Tweetie
2) Sportbikebabe
3) Yasha
4) CyberNinja
5) Åsa
6)
7)
8)

Fyll på era namn nu brudar....

:tummenupp Tack för tipset! Jag ska försöka i alla fall, för köpa bullar kan jag. Men norrlänning som man är, så vet jag inte hur man utför blinka-lite-xtra-och-ha-huvudet-på-sned-samtidigt-manövern.... ;)

Tweetie skrev:
:tummenupp Tack för tipset! Jag ska försöka i alla fall, för köpa bullar kan jag. Men norrlänning som man är, så vet jag inte hur man utför blinka-lite-xtra-och-ha-huvudet-på-sned-samtidigt-manövern.... ;)

GSXR1100R kan hjälpa dig om du frågar. Han gillar att hjälpa töser :p

Tweetie skrev:
Jag är åxå från Norrland, jag är ingen Skåning men jag bor i Skåne just nu för tillfället, sedan 1986 iof men ändå :D
Klart att du fixar bullertestet, ev kan du fjäska för Kurvmakaren, han har tillgång till mätutrustning ibland.

Snabbe_jag skrev:
Vi var det ja och ska det mekas imorgon så får gör du det själv :confused:

På söndag sa vi :fakta

Och du: be dem fråga mig ist ;) Micke är ju *host* gift :hej :crash

Visst är jag gift men det kvittar väl, se men inte röra :D

Jag ska med :fakta , verkar dessutom att bli en hel del att titta på mellan varven om det vill sig väl! :D

Åsa, hur blev det med arr. torsdagkväll!?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT