Tjej söker handledare!!

-= Puma =-

Sanna
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
Kawasaki ER-6n
Håller på att ta hojkort! Trafikskolan har ont om tider o skulle gärna vilja komma ut o åka lite mer :)

Har du en stund över, gärna dagtid eller när som helst skulle jag bli mycket glad om jag fick åka med dig :banana

Bor i Norrköping.

//Sanna

Jag tror det både skulle vara intressant och lärorikt att vara handledare. Om det inte är alltför längesedan man själv gick på körskola så man har det i minnet och det inte har ändrats just nåt sedan dess är det ju ett ypperligt tillfälle att utvecklas själv samtidigt som man lär ut.

Hej Sanna, Jag bor i närheten och ställer gärna upp om du vill. Så hör av dej om du har lust.

Tid=pengar.

Iaf min tid (om det inte gäller en polare, då är det gratis).

Lasta upp bågen på ett släp och hasa iväg dig på en bandag.
Mer lärorikt och kul kommer du aldrig att ha.
En dag i grusgroppen på någon polares cross är heller inte fel
när man ska lära sig.
Lycka till med lappen.

Lasta upp bågen på ett släp och hasa iväg dig på en bandag.
Mer lärorikt och kul kommer du aldrig att ha.
En dag i grusgroppen på någon polares cross är heller inte fel
när man ska lära sig.
Lycka till med lappen.

Bra tips det där med bandag. Känner tyvärr ingen med cross. Men bana ska jag absolut prova, när jag fått in det grundläggande ordentligt.

Hej Sanna, Jag bor i närheten och ställer gärna upp om du vill. Så hör av dej om du har lust.

Tack!
Skickar ett pm. :)

Last edited:
Håller på att ta hojkort! Trafikskolan har ont om tider o skulle gärna vilja komma ut o åka lite mer :)

Har du en stund över, gärna dagtid eller när som helst skulle jag bli mycket glad om jag fick åka med dig :banana

Bor i Norrköping.

//Sanna

Hoppas att du lyckas att hitta en seriös en... Hade du bott närmare oss, så hade vi gärna tagit lite turer med dig! :)

Fast nu var väl målet att övertyga vägverkets representant om att den körning man visar upp följer trafikreglerna. Något som man kanske inte riktigt lär sig i en grusgrop eller på en bandag....bara en tanke som slog mig.

Mer kunskap om hantering ger en mer avslappnad körstil och ger hjärnan
tid att tänka på annat tillexempel trafikregler och andra trafikanter.
Åka bana eller spruta grus sätter massor med kunskaper i muskel minnet.

Haha, jag har just börjat inse desamma! Men det gäller att ta vara på guldkornen bland gruset :D
Tack för ditt stöd!

Be om att stänga tråden och börja om så du slipper de som fortfarande sitter i sandlådan.

Sök i Norrköping / Katrineholm (Vi brukar åka med Norrköpingarna) / Linköping

Tjejer som kör hoj eller som vill lära sig det är inte sexuella objekt. Dom är i första hand en kompis i hojgemenskapen. Om vi vill ha fler tjejer som kör hoj så bör vi nog tänka på hur vi bemöter och behandlar dom.

Hur man ser ut och vilket kön man tillhör samt sexuell preferens, har väl noll och inget att göra med om man älskar att köra hoj?

Vissa verkar vara så omogna att man undrar om dom är oskulder...

Står du för bensinpengar+ handledar ansökan kostade tydligen nuförtien?) så kan jag ta en tur mot Norrköping och glida runt en sväng.

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...