Tjej på R6.a vid kärrtorp?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
På väg hem från skolan ( i kärrtorp) fick jag minsann dreggel i mungipan då en riktigt fin R6.a stod o vilade sig utanför ett hus.
Kikade en stund på den och blev riktigt förvånad när det kom ut en tjej och satte på sig hjälmen för att sedan lungt o fint glida ut o köra.
Blev riktigt impad och avundsjuk som in i fabulosan.
Vet inte om det var någon här inne, men man vet ju aldrig.
Riktigt läckert dock med tjejer på snygga sporthojar!
Jag drömmer mig redan bort vad jag skall ha för hoj efter FWS.en

Tjejer på hoj :rock.ar

Hmmmm... Skrev du inte att du passerade Åkeshov på väg till skolan varje dag? Du bor ju i Älvsjö? Åker du förbi Åkeshov tar du FEL väg till skolan. "Hårding"s syrra åker R6, tror jag. Fråga honom.

Mattias skrev:
Hmmmm... Skrev du inte att du passerade Åkeshov på väg till skolan varje dag? Du bor ju i Älvsjö? Åker du förbi Åkeshov tar du FEL väg till skolan. "Hårding"s syrra åker R6, tror jag. Fråga honom.

På med glasögonen. Jag åker gröna linjen emot åkeshov varje dag och hoppar av vid gullmarsplan. Förlåt att jag uttryckte mig dåligt herr moraltant :notme

Bikerbitch skrev:
Åkeshov. Den linjen åker jag varje dag ifrån skolan.. :(

Det låter ju PRECIS som om du åker förbi där dagligen. Om du inte åker längre än till Gullmarsplan lär du ju inte behöva oroa dig för dårar i västerort, va? VA? VAVAVAVA?!

Vet att det var en tjej med en R6:a här på sporthoj förrut iaf.. en blå en. Hojen, alltså.

Tjejen var också ganska snygg.. ;)

Mattias skrev:
Det låter ju PRECIS som om du åker förbi där dagligen. Om du inte åker längre än till Gullmarsplan lär du ju inte behöva oroa dig för dårar i västerort, va? VA? VAVAVAVA?!

Inte kan jag hjälpa att farbror läser för dåligt.
Ta nu och dra över pungen för huvudet och så schaaas iväg.
Det största problemet är att du min vän bor utmed gröna linjen några stationer efter Kärrtorp. Tror du inte jag är rädd? vavavavava?

Vart i Höjden bor du förresten, när T-banan?

John skrev:
Vet att det var en tjej med en R6:a här på sporthoj förrut iaf.. en blå en. Hojen, alltså.

Tjejen var också ganska snygg.. ;)
Denna hoj var röd,vit o svart.
Såg inte om tjejen var snygg. Var en bit ifrån.
Dom flesta tjejer är snygga.

Bikerbitch skrev:
Denna hoj var röd,vit o svart.
Såg inte om tjejen var snygg. Var en bit ifrån.
Dom flesta tjejer är snygga.

Tjejen som jobbar på mcvaruhuset kör R6,,kanske det var hon??
Hon har en röd R6 med Micron slipon..

Men ribban är ju redan lagd... Det är ingen ide för oss andra tjejer. Mot dig har vi ingen chans...
*Går ut o klappar på hojen*

destiny_78an skrev:
Men ribban är ju redan lagd... Det är ingen ide för oss andra tjejer. Mot dig har vi ingen chans...
*Går ut o klappar på hojen*

Det är en hemsk sanning. är man lammkött så är man.
Folk över 18 har ingen chans alls. Sorligt att män vid 30 skall tycka så om den yngre generationen :rolleyes:

Jag travar alla beundrare på hög. Jag delar gärna med mig eftersom jag har stabilt förhållande :tummenupp

Skämt åsido. Alla flickor är fina på sitt sätt. Smaken är som baken. Samt att det sitter i betraktarens ögon.

Kiko- Påsken är förbi. Var det något annat du ville ha? :rock

Bikerbitch skrev:
På väg hem från skolan ( i kärrtorp) fick jag minsann dreggel i mungipan då en riktigt fin R6.a stod o vilade sig utanför ett hus.
Kikade en stund på den och blev riktigt förvånad när det kom ut en tjej och satte på sig hjälmen för att sedan lungt o fint glida ut o köra.
Blev riktigt impad och avundsjuk som in i fabulosan.
Vet inte om det var någon här inne, men man vet ju aldrig.
Riktigt läckert dock med tjejer på snygga sporthojar!
Jag drömmer mig redan bort vad jag skall ha för hoj efter FWS.en

Tjejer på hoj :rock.ar

Ett litet tips ang, nästa hoj,,,,,,, RSV MILLE sedan får du veta vad superbike är :tummenupp

kanske lite tung rent försäkringsmässigt men vilken tillfredsställelse,,,,,,, uj uj uj uj
och den har dessutom stora blinkers orginal *smile*

Bikerbitch skrev:
Det är en hemsk sanning. är man lammkött så är man.
Folk över 18 har ingen chans alls. Sorligt att män vid 30 skall tycka så om den yngre generationen :rolleyes:

Ojojoj ... första gången nån kallat mig man ... fast det va väl förstås nån annan du menade :(

Originally posted by Bikerbitch
Kiko- Påsken är förbi. Var det något annat du ville ha? :rock

Nja, de skulle va om du va sugen å byta bort Suckan mot en gubbkörd Husa rå !? ;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra