Tjaa!

Wildfire

If tomorrow never comes....
Gick med
9 Sep 2009
Hoj
Gixxxer K2
Efter ett antal år utan hoj, har jag nu skaffat mig en gixxer och det är bland det bästa jag gjort :banana.
Upptäckte sporthoj genom en kompis och smygläste här ett tag...:D...och gillade sajten. Men ville inte ses som en av många hojlösa brudar, som verkar använda detta som en "raggningssajt" :rolleyes:, så jag väntade tills jag skaffat hojen.
Men med allt som pågår sommartid, med hojåkande och allt annat...så kom jag inte med här förrän nu i höst.
O syns man inte... så finns man ju inte...så förutom det som ni hittar på min sida..så är jag glad, generös, envis..sätter familj o vänner främst..jobbet är givetvis en viktig del, ålder är orelevant..har väl för alltid fastnat i tonåren...gillar musik, motorsport (motogp/f1/nascar), film - gillar det mesta (utom schlager/dansband). Förutom att det ska vara kul...ska det vara spännande o fartfyllt..är väl lite av adrenalinjunkie :yoparty...är väl inte helt hämningslös..men försöker leva NU...
Vill gärna ha fler vänner, så hör av er. Ha det gott därute..:krama..i väntan på våren...

Tja, Wildfire!
Kul med en tjej som gillar RIKTIGA hojar, bor i Taberg och jobbar i Växjö? Du pendlar väl inte dagligen? Visst med hoj går det ju men det än nog för kallt för Gixxerpendling till Växjö nu. Välkommen till SH

Tja, Wildfire!
Kul med en tjej som gillar RIKTIGA hojar, bor i Taberg och jobbar i Växjö? Du pendlar väl inte dagligen? Visst med hoj går det ju men det än nog för kallt för Gixxerpendling till Växjö nu. Välkommen till SH

Tack för det...nej jag pendlar inte dagligen, bor i Växjö oxå. Hojen är i förvaring i väntan på våren...det hade blivit lite kallt...så det blir BMW istället.:)

Väx upp för fan. ":Ligga" kommentaren är så jävla onödig att komma med så fort en ny tjej reggar sig på forumet.

Det spelar ingen roll om det anses som "roligt" av en del på forumet. Det är inte ett acceptabelt sätt att välkomna nya medlemmar på.

Hoppas Swedie inför banning på det snart.

@ trådskaparen: Välkommen hit

Coolt, erre du som e tjockisen på hondan? :D

jag har ingen honda längre, men du verkar ha det. :tummenupp

bara det att det är en polare här på sh som har den avataren, och han har varit medlem sedan 2005 - 2006 eller nått sånt.. :rolleyes:

Last edited:
välkommen wildfirren

Tack för det.
Självbevarelsedrift...jag har det...har du?:)

Väx upp för fan. ":Ligga" kommentaren är så jävla onödig att komma med så fort en ny tjej reggar sig på forumet.

Det spelar ingen roll om det anses som "roligt" av en del på forumet. Det är inte ett acceptabelt sätt att välkomna nya medlemmar på.

Hoppas Swedie inför banning på det snart.

@ trådskaparen: Välkommen hit

Tack för välkomnandet och hjälpen med den onödiga kommentaren :)!

Last edited:
Hej Hej!

Välkommen till gixxerklubben, du har gjort ett mycket bra hojval :)

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...