Video Tisdagstur i Göteborg!

är JJ(CBR)JJ bannad??? jösses isåfall... Är ju hårdare modererat här nuförtiden än livets ord's webforum.

Alla tycks vilja se ut så här...:6surkart
amp4.jpg

F.ö. Bra video, kände dock inte igen mig.

Fast hur länge kan man hålla han där?
Då han blir 18 nästa år.
Å ska skaffa mellan hoj enligt han.

Missförstå mig inte, detta var den uppfattningen jag fick av en moderator, du/ni får mer än gärna härja runt även utanför 125cc delen av mig.
Tycker det är kul med variation ibland och komma bort från moraltanterna och diverse folk som dock verkar dras till dessa videon.

Missförstå mig inte, detta var den uppfattningen jag fick av en moderator, du/ni får mer än gärna härja runt även utanför 125cc delen av mig.
Tycker det är kul med variation ibland och komma bort från moraltanterna och diverse folk som dock verkar dras till dessa videon.
Jag bryr mig ej jag kör ju 1000cc Skrev bara det för att moderaterna skulle se det! :D

Du skriver lita kasst som honom. Tvillingar? Dyslexi eller bara dålig på svenska?

För att föraren i filmen alltid har ett finger på kopplingen

Vet att vissa argumenterat hårt att alla fingrar man har mellan handtaget och kopplingen imploderar om man skulle ramla, och man därför ska koppla med alla fingrar. Men aldrig riktigt förstått resonemanget, för om man inte har nåt finger på kopplingen blir man av med alla fingrar då? för ni kan väl inte seriöst mena att ni alltid kör runt med alla fingrar på kopplingshandtaget :huvet

Vet att vissa argumenterat hårt att alla fingrar man har mellan handtaget och kopplingen imploderar om man skulle ramla, och man därför ska koppla med alla fingrar. Men aldrig riktigt förstått resonemanget, för om man inte har nåt finger på kopplingen blir man av med alla fingrar då? för ni kan väl inte seriöst mena att ni alltid kör runt med alla fingrar på kopplingshandtaget :huvet

Blanda inte in mig...:D:tungan Jag svarade bara på en fråga....:rolleyes:
Har sällan fingrar på kopplingshandtaget.

Blanda inte in mig...:D:tungan Jag svarade bara på en fråga....:rolleyes:
Har sällan fingrar på kopplingshandtaget.
Tänkte om det gick att få svar från thorped, är bara från honom jag har hört paniken om att fingrarna går av om man vurpar med ett finger på koppligen... :rolleyes:

Lika bra att köra med kort kopplingshandtag med andra ord ändå... :D

Bifogat

• 75281_446305308729562_100000502900723_1692696_1757788035_n.jpg
    75281_446305308729562_100000502900723_1692696_1757788035_n.jpg
    39.5 KB · Visningar: 69
Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...