Tisdagstur 4 September

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Då var det dags för TisdagsTur igen

Som vanligt blir det XX antal mil av slingriga vägar, ett par stopp, med chans att både tanka & att fylla på vätskereserven.
Men kom gärna fulltankade, för planerna kan ändras.
Blir det många som dyker upp, så delar vi upp körningen i 2 grupper, då alla ska kunna hänga med på våra körningar

Ni som kan ställa upp som Reisleiter, kan gärna skriva upp sig
även sistemän/kvinna behövs

---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------
1.
2.
3.
4.
5.
---------------- Kopiera & fyll i namn ----------------

Samling på posörstället Nr 1 STRANDVÄGEN Avfärd ca: 18.00

Alternativ samling är på YC (Yamahacenter)

Har du inte kört med oss tidigare, så var vänlig att läs DETTA

Skulle det regna, körs ingen TT utan vi spelar playstation istället :yoparty

kv.jpg

radaranim2.gif

Last edited:
Kan vi då köra mer denna gången o inte genom byar som polisen belägrar?! :D
Om jag kan o dessutom kommer i tid, så kan jag ta ett gäng på race.

Jag kommer inte, för jag kan inte greppa runt gashandtaget och sen så ska jag flytta så jag har inte så mycket tid över så TT runderna är slut för detta året för mig!

vad har du nu gjort med handen ?

ska ni flytta igen ?

Jag fick en sten över fingret igår så där är en liten spricka som gör j-lig ont:gråta !

Jepp det ska vi köpte hus i stan i måndags och flyttar in den 3 dec och jag har inte sålt mitt egna än så jag har det lite stresit nu!

Sä som de e istället... frugan gav dig en knäpp på fingret efter du övertraserat Jet kortet :D

Jag kommer inte, för jag kan inte greppa runt gashandtaget och sen så ska jag flytta så jag har inte så mycket tid över så TT runderna är slut för detta året för mig!

va fan har du nu gjort:confused:
pillat för mycket på dig själv lr:D
själv ligger man helt färdig i f-kylningen..snörvel..

checka in den senaste :D http://www.youtube.com/watch?v=g32xyzIkH7U

Lite smårolig :P

Kommer upp och säger hej när jag blir frisk:yoparty

Last edited:
va fan har du nu gjort:confused:
pillat för mycket på dig själv lr:D
själv ligger man helt färdig i f-kylningen..snörvel..

checka in den senaste :D http://www.youtube.com/watch?v=g32xyzIkH7U

Lite smårolig :P

Kommer upp och säger hej när jag blir frisk:yoparty

Jaså han börjar bli lite vild :yoparty men det är klart om du ska hänga med mig så måste du ju träna:gnissla
Varför drog du inte upp den vi snuten dom hade ju kaffe och munkar frame ju så dom hade ju inte hunit svälja munken fören du hade varit borta:D
Nä jag pilla på frugan när hon sov och det tycker inte hon om:fatta! nä jag fick en sten på fingret så jag fick en sprika i det:mad: men men
Ja fick huset så det blir flytt i dec så du får gärna komma med din lastbil då:tummenupp ! kan snacka mer om det sen!

:hojsmilie Nu på tisdag skulle vi inte kunna starta lite tidigare? Om de går. De blir ju mörkare o mörkare.

Om jag får ut min hoj från servicen imorgon kan jag vara där lite tidigare. Det kommer en kille till, från Åstorp på en BMW K1200...nått... (Stort :D )

...om det inte ööösregnar... :rolleyes:

...själv ligger man helt färdig i f-kylningen..snörvel.. checka in den senaste :D..

Så de e du som kör som en buse utanför mitt jobb!? :gnissla :tungan

Last edited:
Om jag får ut min hoj från servicen imorgon kan jag vara där lite tidigare. Det kommer en kille till, från Åstorp på en BMW K1200...nått... (Stort :D )

Så de e du som kör som en buse utanför mitt jobb!? :gnissla :tungan

:notme ...hehe var jobbar du då?

Du kan inte ha litet däckkonto :hojbusa

ja några blir det ju .. men vafan d e ju kul:D
skyndar jag mig så kanske jag hinner med ett till innan säsongen e slut :yoparty

Last edited:

Om där e fler som kan så kanske de inte hade varit fel om vi kunde sticka en ½ timme tidigare eller nått. E där fler som kan det eller?:)

Last edited:
Back